OLIE OG GAS — November 2021
-
Det er Canada, I know - m
en det bliver dyrt at betale en tidssvarende erstatning, frem for at tillade udvinding, under kontrollerede forhold. -
Der er andre der hænger i https://questerre.wordpress.com/author/silver205/
-
Ja det er ikke nemt, men jeg venter og ser hvad der sker - håber på at fornuften sejre til sidst.
-
LOL ikke rigtigt, men det er virkelig dumt det her
-
.........men nu overvejer jeg at købe QEC igen. Retsagen gav mig vished for at ikke alle grene af det offentlige er korrupt. Jeg mener vi nu taler om en win win for QEC for enten får de lov at fracke eller også vil der falde erstatning og den bliver ikke under 4-5kr. aktien. Desuden kan de forvente private søgsmål fra investorer, det vil koste staten 50mia. eller mere bare for QEC og de investorer der er i denne virksomhed.
-
Helt enig her Mcjean, jeg nåede aldrig ud da det gik den forkerte vej i Quebec - så har div. små olie selskaber i gemmerne, men tendensen er at stort set alle har fordoblet sig her den sidste uge feks. Altai Resourses
-
Præcis, men jeg havde ikke noget jeg skulle have realiseret - lang i de fleste aktier, pensionsopsparing ;O)
-
Men det at de små selskaber også begynder at rører på sig, større omsætning højere kurs kunne godt tyde på at der sker et eller andet..................
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind