TESLA — Februar 2025
-
Man skal i øvrigt ikke glemme, at Musk i vid udstrækning har bygget sit imperium på offentlige støttemidler. Præcis det han kæmper indædt imod pt. Langt over 300 milliarder og formentlig betydeligt højere. Store dele er hemmelige, bl.a. grundet forsvarsudgifter og efterretninger. Men de 271 milliarder er offentligt kendt. Læs bl.a. Washington post og Børsen
-
Hykler må man sige
-
Ja Musk er en hykler - suk.. snart er der salgstal fra feb. Lidt at se frem til.
-
Bindegal, farlig, uden forståelse, syg!!!, fantast og lever på overdrevet og stoffer. Alt han rører bør boykottes. Den anden (Trump) er en lumsk showmand. Lever også i en fantasy verden, hvor ondskab og (tror han) trolddom lever. Han er et nul - intet. Men! Verden har ikke fundet ud af at tackle ham - eftertrykkeligt - endnu. Han leverer tåbelige historier, giver os få dage til at reagere, og skifter så til ny historie. KLAP til ham, og lad ham mærke, på alle måder, at vi er stærkere.
-
Det er i øvrigt at når gen!, forsøger at holde hånden under Teslaaktien. Det lykkes ikke - tror jeg.
-
“Når gen” skulle være “nogen der……,”
-
Tydeligt at nogen - skulle der stå
-
Tesla sluttede faktisk dagen så dårligt, som man overhovedet kunne forestille sig. I eftermiddag kedet er der nogle knolde, eller bestilt arbejde, der forsøger sig. Solidt under MA200 og ellers i bund på alle parametre. Dagen i morgen tegner nu endnu værre end de sidste dage. Med mindre markedet som sådan redder den.
-
Jeg vil ikke kalde 282 for dårligt, når man sammenligner med Nasdaq, Nvidia og lignende. Se eventuelt min info fra 26. februar kl. 15.27-15.54. Jeg er ikke sikker på, hvad du mener med, at "nogen holder hånden under Tesla". Der er masser af bulls, der køber på de her niveauer, inklusive mig selv.
-
-
EV TAKEOVER: CHINA TO SELL MORE ELECTRIC CARS THAN GAS IN 2025 https://x.com/MarioNawfal/status/1895250057550606500
-
Indirekte noget med Tesla at gøre, men også generelt. Manden her har 100% ret. Der skal lægges Max pres på USA på alle tænkelige måder. https://www.dr.dk/nyheder/udland/zelenskyj-raadgiver-med-klar-melding-til-dr-putin-er-ikke-interesseret-i
-
Har Musk skåret for meget ned på efterretningstjenesten siden Trump og Vance ikke ved at Zelenskyj har sagt tak til USA….
-
På mødet blev Trump ogVance komplet til grin overfor hele verden. Hold da kæft hvor tåkrummende. Er deres IQ på 75? Var de ikke forberedt, havde de slet ikke lyttet efter. Ingen overraskelser overhovedet fra Zelensky. Han havde klart og tydeligt sagt det samme forud.
. -
Vance er faktisk en komplet nar. Lefler for Trump, er umoden og nærmest barnlig. En uintelligent medløber. Tom fuldkommen tom.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind