TESLA — Januar 2025
-
Der er altså ingen officielle og pålidelige undersøgelser der viser det modsatte. Tværtimod viser den største officielle amerikanske undersøgelse værre resultater end den fra FDM
-
Hvis jeg havde en Tesla ville jeg sælge den, mens tid er. Den er for dyr fra ny ift kvalitet, og brugtpriserne vil af flere årsager styrtdykke på et tidspunkt.
-
OG så er Tesla ejet af en narkoafh psykopat, der fifler med sociale medier mv, og prøver at undergrave demokratiske værdier. På et tidspunkt vil det give problemer for Tesla aktien
-
Hugeininvest, helt enig, sælg din Tesla mens tid er, kender flere som arbejder på flere værksteder og de siger alle, at der er kæmpe problemer med Tesla´er. Godt man aldrig er hoppet med på den
hype"
-
-
Tesla releases Q2 2024 vehicle safety report
Tesla has released its Q2 2024 vehicle safety report. The company one crash for every 6.88 million miles driven in which Autopilot was used.
TESLARATI (www.teslarati.com)
-
SB, dine links ændrer ikke på hverken min eller rigtig mange andres holdning til Tesla. Det er og bliver noget skrammel og oveni det, så er ejeren med alle mulige dianogser nok ikke med til at hjælpe det skræntende image sin opførsel

-
Selvfølgelig er der mange ICE-mekanikere, der mener, at Tesla er noget skrammel. Dette skyldes ofte, at de føler sig truet af Teslas innovative biler, som kræver mindre vedligeholdelse end de traditionelle benzin- og dieselbiler. Jeg vil generelt anbefale folk at skifte deres ICE-biler ud med en elbil (EV), da ICE-industrien er på vej til at blive obsolet og kun vil falde i værdi fremover. Desuden kan man udnytte de skatterabatter, der findes for elbiler.
-
Derudover vil jeg anbefale, at folk tager prøveture i forskellige elbiler (EVs) og især fokuserer på sikkerhed, herunder selvkørende sikkerhedsfunktioner. Lad være med at lytte til tilhængere af ICE, som ofte er farvet af deres livslange erfaring med benzin- og dieselbiler. Prøv forskellige EVs og vurder dem selv. Brug sund fornuft og logisk tænkning. Fremtidens biler vil sandsynligvis have FSD-pakker som standard, og Tesla er førende på dette område, hvilket gør dem til et naturligt valg for
-
Derudover kan der være betydelige besparelser ved at skifte til en elbil (EV). En af mine bedste venner skiftede sin Benz diesel ud med en Tesla Model 3 i 2023, og han fortæller, at han allerede har sparet over 50.000 kr. i 2024 på brændstof, service og afgifter. Han kører cirka 50.000 km om året, så besparelsen skal ses i forhold til, hvor mange kilometer man kører årligt.
-
Godmorgen

-
Her i Regstrup har flere af mine naboer, venner og bekendte Teslaer. De er allesammen meget glade for deres valg. Enkelte af dem har faktisk to stk. stående i indkørslen. For mit eget vedkommende er jeg dog seriøst forelsket mig i BMW I4. En sådan regner jeg med skal være min første elbil.
-
Min søn har specialværksted samt autohandel. Jeg tager en snak med ham i morgen om hvorvidt der er noget om specielt galt med Teslaernes kvalitet sådan som det fremgår af FDM- rapporten. Jeg ved, at han selv har mange Teslaer igennem på værkstedet.
-
Antal dumpede biler lyver nok ikke. Hvis man bruger lidt på vedligehold, og det er hvad jeg ofte hører fra Tesla elskere. “Du spare så meget på vedligehold!”.. Deres garanti er jo også ret dårlig - 80.000 km. Jeg har valgt en bil fra VW koncernen, da det er 150.000 km. Jeg kan ikke se den store fordel ved Tesla lige nu.
-
Når jo. Forsikring også. 40-50 billigere end hvad jeg kunne få på en Tesla!
-
40-50 pct billigere.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind