TESLA — Januar 2025
-
Ny opgørelse hvor Tesla igen igen får bundplacering. Ikke underligt når alle ved at komponenterne alle er taget fra nederste hylde. Rasende høj dumpeprocent til elbil, siger FDM
-
Den første store årgang af den populære Tesla Model 3 har været igennem første periodiske tilsyn, og ud af de 4668 biler, der var til syn, dumpede 1051 svarende til 23 procent. Det er en rasende høj dumpeprocent, oplyser FDM til TV 2 Fyn. Til sammenligning dumpede 9 procent af de øvrige elbiler.
-
Populær Tesla-model dumper med et brag til syn https://www.berlingske.dk/virksomheder/populaer-tesla-har-rasende-hoej-dumpeprocent-til-bilsyn
-
Næsten hver fjerde Tesla Model 3 årgang 2020 dumpede til periodisk bilsyn i 2024. Den populære model har især fejl på bremser, lygter, hjul og styretøj, viser synsdata. https://fdm.dk/nyheder/bilist/2025-01-populaer-tesla-model-dumper-med-et-brag-til-syn
-
dumpe procent til Tesla 3 er 23 pct, mens andre elbiler er 9 pct. Er sikkerheden i top.. Ja måske år 1, men senere i levetiden er den måske ikke.
-
Er det en køb og smid væk bil?
-
Det kan efter min mening tyde på, at de værksteder, der klargør Tesla-bilerne inden syn, ikke er særligt dygtige til at få dem til at bestå. Da der er et begrænset antal autoriserede Tesla-værksteder, vælger mange bilister muligvis uautoriserede mekanikere, som måske ikke er helt opdaterede med de specifikationer og krav, der gælder for Tesla-biler. Har checket flere 5 års Teslaer i USA og de har generelt lavere vedligeholdelsudgifter end konkurenterne.https://insideevs.com/news/729549/tesla-lo
-
Umiddelbart tyder det på, at FDM's sammenligningsgrundlag ikke er særlig nyttigt, hvis det ikke samtidig angiver, hvem der har serviceret bilen inden synet. Det ville give en mere nuanceret forståelse af, hvilke faktorer der kan påvirke synsresultaterne.
-
Nu vrøvler du altså SB. blot endnu et klart bevis på at Tesla en moderne lavklasse bil. Hvem vil røre en brugt Tesla? Pris/ kvalitet hænger slet ikke sammen. Alt for dyr !
-
Da der er et begrænset antal autoriserede Tesla-værksteder. Altid dejligt at købe en bil du ikke kan få tjekke på en ordelig måde. Men en Tesla har jo ikke en vedligeholdelsplan og derfor er det slet ikke nødvendigt med en gennemgang før et syn.
-
De personer, jeg kender, som kører Tesla, er meget tilfredse og har ikke planer om at skifte. Ærligt talt tillægger jeg ikke FDM-undersøgelser meget vægt, da der er mange uafhængige undersøgelser fra USA, der indikerer noget andet. Jeg påstår ikke, at Tesla er verdens bedste eller billigste bil, men sikkerheden er god, FSD-funktionen er fremragende, og serviceomkostningerne er lave. Hvis min mekaniker ikke kan få min bil godkendt til syn, vil jeg vælge at skifte mekaniker i stedet for bil.
-
Der er altså ingen officielle og pålidelige undersøgelser der viser det modsatte. Tværtimod viser den største officielle amerikanske undersøgelse værre resultater end den fra FDM
-
Hvis jeg havde en Tesla ville jeg sælge den, mens tid er. Den er for dyr fra ny ift kvalitet, og brugtpriserne vil af flere årsager styrtdykke på et tidspunkt.
-
OG så er Tesla ejet af en narkoafh psykopat, der fifler med sociale medier mv, og prøver at undergrave demokratiske værdier. På et tidspunkt vil det give problemer for Tesla aktien
-
Hugeininvest, helt enig, sælg din Tesla mens tid er, kender flere som arbejder på flere værksteder og de siger alle, at der er kæmpe problemer med Tesla´er. Godt man aldrig er hoppet med på den
hype"
-
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind