TESLA — Januar 2021
-
@Esset - Har du overvejet at shorte Nikola i stedet for Tesla?

-
@Bikube - Det er jeg ikke kompetent nok til at give et kvalificeret svar på. Men...Da der er stordriftsfordele at hente i forbindelse med at produktionen af Model Y geares op til 100%. Ligeledes har Tesla annonceret at de forventer deres 4680 batteri vil være 56% billigere at fremstille på celleniveau.
-
Jeg forventer derfor at en del de gevinster vil blive delt med forbrugerne i form af yderligere prisfald.
-
Reuters
@Reuters
·
50 min
Tesla 2020 deliveries beat estimates, but fall short of Musk's target http://reut.rs/3na15Ux -
Skuffende. Jeg havde forventet +200.000 i Q4.
-
@Bikube - Du har ret. Godt at blive mindet om at træerne trods alt ikke vokser ind i himlen selv om de er meget høje.

-
@Bikube@Esset - Kass: My Best Pick for 2021 - Short Tesla - https://realmoney.thestreet.com/investing/kass-my-best-pick-for-2021-short-tesla-15527514?puc=yahoo&cm_ven=YAHOO

-
ROFL -
Ifølge data fra Bloomberg har J.P. Morgan mandag hævet kursmålet for Tesla-aktien til 105 dollar fra 90 dollar per aktie, mens anbefalingen fastholdes til ”undervægt”. -
Enig - men syntes du ikke det er i underkanten når man tager i betragtning at bilforretningen vokser med 40-50% om året?
-
Nej de sidder ikke stille. Men de bevæger sig nu heller ikke særligt hurtigt. Hvor er f.eks. Toyota henne? Hvor mange enheder tror du for øvrigt Teslas guider med i 2021?
-
De nystartede får det svært. Tesla slår dem på prisen. Tag Kina som eksempel hvor de ligger pænt lavere end NIO, Xpeng o.a. Hv
ad med guidance? Kom med et bud.
-
Har du et link?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind