TESLA — November 2020
-
Der var jo set frem til et enormt salg af Model 3 på det kinesiske marked efter åbningen af fabrikken i Shanghai, men det går vist ikke så vildt - i oktober blev der solgt 12143 i Kina det var 800 flere end i september. Nu sendes model 3 så til Europa fra Kina.
-
De sælger alt hvad de kan producere også i Kina. At de sender en del af produktionen fra Kina til Europa mener jeg ikke skyldes manglende efterspørgsel i Kina. Det kan også skyldes at det helt enkelt er billigere at sende en bil fra Kina til Europa end fra Californien.
-
Morgan Stanley opjusterer kursmål med 50% til $540. "valuation now includes Tesla’s network services, energy storage and insurance businesses. The internet-of-cars opportunity is also real, and a prerequisite to unlock further gains for the stock, the analyst wrote."
-
-
Jeg vil ikke røre nogen af dem med en ildtang og da slet ikke Nikola. Du er klar over at de fortiden undersøges af SEC?
-
Holy smoke.
-
For 4 uger siden var vi i $380. Tesla er ikke for de nervøse

-
Hvordan opretter man et link her i chatten?
-
Morgan Stanley går bull i Tesla for første gang siden 2017: https://finansavisen.no/nyheter/finans/2020/11/18/7589536/morgan-stanley-gar-bull-i-tesla-for-forste-gang-siden-2017
-
(link) test
-
Elon Musk's Biggest Fan Works for Volkswagen - Bloomberg.com/opinion
-
Det lader til de store OEM's med VW i spidsen langsomt begynder at tage Tesla alvorligt. Spørgsmålet er om de for nogens vedkommende er for sent på den?
-
Denne chat bliver lukket i aften. Jeg henviser til den nye chat om El-biler.
-
Det var en skam. Tesla er så meget mere end el-biler at det fortjener sin egen chat.
-
Det tror jeg gerne Bikube. Men giver det nogen mening at se på markedsandelen i enkelte lande når vi ved at Tesla ikke kan producere nok biler til at følge med efterspørgslen globalt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind