AMBU — Januar 2023
-
Jeg holder min fra 70ísh -beholder mintror på Britt og hendes nedjustering var for at kun nå bunden og så se smart ud om 1-2 å3. we´ll see
-
enig - MEN så skal de ændre politik - de har mel
dt ud at det ikke er nødvendigt..og ja det har ændret sig før -
det er vi helt enige om - Især UK er dark horse. Men lever med usikkerheden:)
-
Godformiddag:)
-
puf 100 i negativt marked -
-
tak @TheNote . rigitg god
-
den har været kronisk dyr på nøgle tal i årevis - jeg gik ind tungt på 70ish efter striber af nedjusteringer, ny ledelse, der præcist som ventet starter med ny nedjustering. Hun VIL være en succes. Derfor vigitgt at starte med ndj der rammer bunden(måske) Jeg tror på selskabet, ledelsen og prdukterne. Timingen var rigtig for mig. Har nævnt det flere gange
her fra 70+ og op -
Med til at løfte Ambu kan det også være, at konkurrenten japanske Olympus har fået en påtale fra de amerikanske sundhedsmyndigheder vedrørende kvalitets- og præstationskrav vedrørende deres endoskoper, spekulerer Ole Kjær Jensen.
-
tirsdag aften hold JP Morgan medicinalkonference . AMBU var med
-
Kalenderen siger 7. februar for Q1 rapportering og mon ikke den planlægning efterleves. Der kommer næppe noget uforudset dumpende i utide.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind