AMBU — Oktober 2021
-
ditto - supl på 164. Det er udefrakommende og kortsigtede ting der giver nedjusteringen.
-
Medicoselskabet Boston Scientific, der blandt andet konkurrerer med danske Ambu på markedet for engangsendoskoper, har købt Baylis Medical Company for 1,75 mia. dollar svarende til knap 11,3 mia. kr.
-
Syns dagens udvikling afspejler et rimelig og moderat resultat af dagens nedjustering mv. - med det sagt, så har jeg samme vurdering af Ambu i dag, som jeg havde i går og da vi startede 2021 osv. Ser stadig en række forbigående udfordringer og markedet for visualisering er stærkt - at man pt. anvender luftfragt er jo en voldsom konsekvens af shipping-proppen og må over tid løses med øget EBIT som følge. Salg der flyttes til næste år, grundet leveringsforsinkelse, klarer Ambu også. Søren Løntoft
-
omtaler også casen som uændret og den holdning deler jeg ubetinget. Tænker at der har været en sammenhæng mellem Joses insider køb og signalet til markedet om, at det her altså er forbigående og fremtiden tegner lys. Med short positioner der skal genkøbes en gang i fremtiden og mulighed for Ambu-medvind, kan 21/22 nemt ende med et solidt kursplus.
-
@LLI tak
-
Handelsbanken gennemgår på deres Morgenseddel hvorfor casen er attraktiv og uforandret positiv - target fortsat 280(buy)
-
Er du faldet i søvn med fingeren på købsknappen?
-
næ nyder opturen:)
-
Interessant om det er kickback eller en død kat

-
miaw:)
-
kigger efter de 180 som vigtigt pejlemærke som gerne skal passeres
-
Tror det lugter lidt af en fælde
-
Marshall har 1,14 % og BlackRock 0.94 %. Annonceret ved middag
-
shit - ps katten hopper..
-
højt.. glad for dem jeg stjal på 164:)
-
så er den tilbage kursmæssigt til pre-PW imponerende
-
180 som nævnt - køber sgu en flaske:)
-
Fik du åbnet flasken inden lukkeauktionen

-
Er mand - kan ikke både taste og åbne flaske:) Det må blibe fredags-flaske, hvis den holder..God aften!
-
Artikel fra sept, men fortsat interessant: https://singleuseendoscopy.com/how-much-money-can-transitioning-to-single-use-cystoscopes-save?fbclid=IwAR3ADRZAn5L3VKevQqzzIYeryAuG6ODo-SS3TWftYdtZInwuHxFzCsi_LuI
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind