AMBU — August 2021
-
AMBUs topchef har grebet dybt i tegnebogen https://www.proinvestor.com/boards/96521
-
Siger det bare: Godt købt af mig og JJ i går:)
-
202 op 9% siden i går:) Gl. Dansk fra morgenstunden - skål!
-
Tak:)!
-
Så i røgen? Jeg afventer en lille tak for Juan og swingeren

-
Du sender mig MP på en flaske GL
-
helt enig - for mig er det positivt men kortsigtet nyhed - solgte de ekstra på 202. Tilbage i hulen med grundpositionen
-
@TheNote - jeg ser først og fremmest Juan som en ekstrem dygtig direktør, der tog nogle modige strategiske beslutninger i 2019 - investering i fremtiden. Juan taler når han skal tale og tier når det er passende - modsat den tidl. CEO
-
Vi har jo tidligere drøftet indtjeningen fremadrettet - men jeg forstår ikke, at du er så negative på forventningen. Alle forventer konkurrence i det frie markedet. Men at dette segment, i medico, skulle adskille sig fra andre segmenter i samme branchen og ikke levere solide marginer i fremtiden, det argument forstår jeg ikke.
-
Jeg kan heller ikke tale nuværende realiteter højere op end de fortjener. Jeg kan blot proppe udfordringerne i kassen med forbigående begivenheder og være uenig i, at markedet skulle forvente en "særdeles høj margin" for netop dette markedet - der ikke adskiller sig nævneværdigt med andre konkurrenceudsatte segmenter i medico. Imho!
-
Ja, der vist ikke andet for. Resultatet kommer hverken hurtigere eller langsommere af vores "spekulationer".
-
Ambu/DNB: Stort køb fra topchef viser tro på tingene efter aktieuro-NY https://www.proinvestor.com/investornyt/698641/ambu-dnb-stort-kob-fra-topchef-viser-tro-pa-tingene-efter-aktieuro-ny
-
Signalværdien er da ikke til at tage fejl af, når Juan i den grad sætter en vis legemsdel på kogepladen. Selv havde jeg sat næsen op efter at købe lidt til min portefølge i niveauet 161-166, men det kommer jeg nok til at vente lidt får længe på - hvis muligheden overhovedet opstå
r igen. -
Så får Ambu ellers med saven siden 13.30. Mon nogen lukker deres korte positioner?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind