AMBU — Juni 2021
-
Ambu: FDA anbefaler brug af engangsbronkoskoper - GENT: https://www.proinvestor.com/investornyt/676461/ambu-fda-anbefaler-brug-af-engangsbronkoskoper-gent
-
@theNote..uanset hvad du drikker vil jeg gerne køeb et par flasker:)
-
AT den nærmer sig enden af en vimpel og skal til at bryde op/ned. Hvis op, skal den igennem 240 snart
-
Der bliver kæmpet noget omkring 238. Selv med en minimal forøgelse af shortpositionen af Marshall, kunne pilen godt pege opad for Ambu.
-
har for nu brudt gennem de 240 som jeg beskrev - Hvis den forbliver/konsliderer her over 240, supl jeg igen
-
tak
-
fejl sorry
-
Det ser fornuftigt ud. @Svingtraderen - du må hellere finde muldvarpen frem og supplere.
-
enig LLI+
- supl i går 240-241 og igen i morges på 241. Så kører Ambussen:)
-
smuk timing, tak
-
Glimrende melding. Mon vennerne fra Marshall tør fastholde sin shortposition på 0,8 % til Q3 regnskabet? Det kunne give dem nogle seriøse klø, hvis Ambussen igen viser god kadance.
-
tak
-
Helt enig - vi sidder forrest i bussen
-
Mht FDA bør det få effekt løbende på indtjening - er meget konfident
-
altid nogen der står af bussen for tidligt og
må gå:) -
de 240 er godt nok en kamp plads!
-
jep og uitimo måned og 1/2 år ,#performence.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind