AMBU — Juni 2021
-
Udsigten til en imponerende toplinjevækst, produktlanceringer samt resultater fra forsøgsstudier bør være understøttende for et positivt kursmomentum. Potentielle kurstriggere på kort sigt er forsøgsdata for aScope Duodeno, en CE-godkendelse til aScope Duodeno fra EU samt et potentielt opkøb, skriver Handelsbanken.
Banken har siden november 2019 haft en købsanbefaling af aktien. Det aktuelle kursmål lyder på 350 kr.
-
skal læses fra den nederste mht Handelskassen... og en for meget .- kan desværre ikke slette, sorry
-
Fornemt, tak for det hele
-
Konkurrenceintensiteten vil ikke adskille væsentlig sig fra andre medico-segmenter og det vil undre mig, at hvis der fremadrettet skulle opstå så stor en konkurrence i netop dette nichesegment, at overskudsevnen bliver udvandet @Thenote. Det kan være du kan bidrage med årsagen til din vurdering. Avancen hos Ambu er god, kapacitetsomkostninger er høje som følge at gearingen til den forventede øgede aktivitet på toplinjen. Derfor halter overskudsgraden i accelerationsfasens spæde start.
-
At Olympus engagere Lars Marcher, må give en overordentlig god indikation af, at Ambu har valgt den rette vækststrategi. Det er netop hans mærkesag, vækst, og Olympus har læst skriften på væggen og indleder nu for alvor jagten på Ambu. Det er også halvpinligt for giganten, når amatørerne fra Ambu er løbet fra dem

-
Umiddelbart vurderer jeg den største risiko ligger i eventuelt manglende/forsinkelse i omsætningsvækst, men er mere rolig omkring niveauet for avance/DB.
-
Venter med stor spænding til Q3 17. aug
-
****AMBU FÅR GODKENDT BRONKOSKOP I USA
-
-
ProInvestor er desværre under massivt hacker angreb lige nu - derfor nede:(
-
Ambu Supports FDA’s Recommendations on the Use of Single-use Bronchoscopes - netop modtaget fra Ambu' IR
-
Ambu: FDA anbefaler brug af engangsbronkoskoper - GENT: https://www.proinvestor.com/investornyt/676461/ambu-fda-anbefaler-brug-af-engangsbronkoskoper-gent
-
@theNote..uanset hvad du drikker vil jeg gerne køeb et par flasker:)
-
AT den nærmer sig enden af en vimpel og skal til at bryde op/ned. Hvis op, skal den igennem 240 snart
-
Der bliver kæmpet noget omkring 238. Selv med en minimal forøgelse af shortpositionen af Marshall, kunne pilen godt pege opad for Ambu.
-
har for nu brudt gennem de 240 som jeg beskrev - Hvis den forbliver/konsliderer her over 240, supl jeg igen
-
tak
-
fejl sorry
-
Det ser fornuftigt ud. @Svingtraderen - du må hellere finde muldvarpen frem og supplere.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind