AMBU — Maj 2021
-
Sikke et dyk. Den kommer tættere og tættere på kursen jeg købte på. Er spændt på at se hvordan det udfolder sig yderligere

-
Marshall Wace har øget sin shorting til 0,55% https://oasm.finanstilsynet.dk/dk/vismeddelelse.aspx?aid=b0c73c4f-2562-4152-868a-e6f10f687409
-
Marshall Wace skuffer ikke forventningen. Spændende om de har forregnet sig.
-
@LLI Er sgu noget rystet over det store fald, men venter for nu. Synes umiddelbart at faldet er overgjort, men den ER meget dyr på nøgletal og markedet har jo altid "ret". Fornu afventer jeg analytiker kommentarer og estimat ændringer - og så må vi se. Tak fordi du spørg
-
Jeg fik selv en re-entry, efter en tur på sidelinjen. Er sådan set ikke overrasket over kursens udvikling, men mest overrasket over, at salget stagnerede i Q2. Mit bud er, at stagnationen skyldes lageropbygningen og sammenligningstal er noget mudret. Tror stadig på casen og strategien er den rigtige. Men prisen er altså meget høj, hvis væksten ikke vender tilbage

-
Servicemeddelelse. Efter lang tids analyse, gennemgang og omkodning i et 12 år gammelt maskinrum tror vi, at uploadsproblemet i debatten er tæt på en løsning.
Kør endelig løs og meld tilbage ved evt. fejl. -
Finanshus Anbefaling efter Anbefaling før Kursmål efter Kursmål før
SEB hold hold 250 350
Danske Bank hold hold 265 300
Morgan Stanley overvægt overvægt 305 350
DNB køb køb 295 325
Nordea hold hold 228 243
Carnegie sælg sælg 139 154
SHB køb køb 350 370
-
Håber disse er forståelige i formatet
-
Mon det var en shorter der gik i markedet her til morgen?
-
Mener Wace flagede short 0.55% og de mange kurs justeringer hos mæglere her til morgen gav pres på.
-
Virker til interessen de anden vej er på 220-225
-
Marshall Wace har øget fra 0,55 til 0,61% https://oasm.finanstilsynet.dk/dk/vismeddelelse.aspx?aid=c107f986-cd00-4ab2-97c3-226e22dff2d8
-
Søger du under "ambu a/s" i selskabsmeddelelser? Syns ikke jeg kan genfinde når jeg selv søger....
-
Noteret. Tak for bemærkningen
-
@helgelarsen - tid til TA? Faldet fra 350-208 på en uge?
-
Fantastisk! Stor tak @theNote
-
Markettimer har TA på "debat" bla. på AMBU
-
Video
TA-kig på 5 aktier (+ sektorovervejelser)
Novo Nordisk, Ambu, Lundbeck
Hansa Biopharma og FLS -
Det lader også til banden af shortere holder sig tilbage denne gang... de har måske dårlig erfaring fra deres sidste raid og har læst skriften på væggen. Bliver væksten bekræftet ved Q3 er det en dyr omgang, at gå kort
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind