AMBU — December 2020
-
Er det ikke 5 millliarder DKK?
-
I ØUs vanlige TA ses range 170-240 - hvor 240 angrebet uden
succes i april/juli - har den på "hold" -
230! op 2.5%
-
Det går den rigtige vej! Dejlig morgen.
-
TheNote sover måske lidt længe i dag, men jeg forestiller mig da afgjort at flaget vises inden dagen er omme

-
Tror TheNote har fejret den sidste uge i den med gløgg XL:)
-
Som prædiket hele efteråret

-
Jeg er udelukkende med her pga. TheNote, og udelukkende med i QFUEL pga. Mcjean. Det her forum er simpelthen genialt. Indsparkene fra de to brugere har været utroligt grundige.
-
Forstår dig udmærket godt, Medicinstuderende. Jeg kan nemlig relatere. Jeg har selv været og stadigvæk er meget inspireret af TheNote. Kæmpe cadeau!
-
I AMBU hører jeg at der er sendt en stribe købsanbefalinger ud her til morgen - mere konkret ha jeg det desværre ikke - endnu..
-
Spændende tanker! Jer er jo, som før nævnt, ganske ny. Jeg har fulgt råd fra Dansk Aktionærforening, og solgt ganske lidt løbende... Jeg køber for den lange baner og sover godt om natten.
-
bane*
-
godt råd - bliver aldrig fattig af at lukke og beskytte gevinster
-
tak for deling af dine tanker hver gang - jeg tager dem med i aktie containeren hver dag!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind