AMBU — November 2020
-
-
Glimrende artikel fra Lau Svenssen. (Til den potentielle investor), der er fuld valuta med en skarp analyse af virksomheden, dens historie og fremtid. Fremtiden er med Ambu
-
Syns dog Lau' forventning om en PE på 25 i 2026 er skæv. Mit bud er en PE på 50. Markedet vil forsat være under stor udvikling de kommende 10 år og deraf høster Ambu stor gevinst af den organiske vækst. PE vil derfor være et godt stykke over 25....
-
Så er der i øvrigt meddelt "exercise of warrants". Der er i 2015 og 2016 tildelt ca. 1,2 mio. warrants - men der udnyttes blot 25.000 aktier i denne omgang. Kæmpe frafald, da mange tildelte warrants (medarbejdere) har forladt Ambu. Der udestår forsat warrants fra 15/16 på ca. 330.000
-
Har ovenstående ikke været emne for drøftelser her på PI tidligere? Syns der ringer en klokken omkring det store frafald i warrants....
-
Hahah. Jeg skal nu heller ikke have Lau som debitor! Men artiklen giver altså en god beskrivelse af Ambu

-
Når Lau begynder at sludre, starter værternes kamp med at få ham stoppet:) Savner at kunne se ham fare ud af studiet med hans blå IKEA pose!
-
Enig I at artiklen ikke rigtig rammer vækst potentialet for alvor. Han løb sikkert tør for spalteplads.
-
og så kan investor i øvrigt lære, at læse med på PI fremfor euroinvestor, hvis man leder efter guldkorn:)
-
Har næsten samme historie. En bekendt havde et aktietip i starten af 2017. NAS i ca. kurs 150, jeg var ikke helt så begejstret. Han er stadig aktionær..
.. -
Pyt med det. Så længe kursen stiger

-
What! Marshall reducerede short i går til 1,09 % fra 1,10 %. De har sikkert tendens til dårlig mave efter, at have læst op på Ambu heri
nde på PI! -
Glimrende afslutning på ugen. Vi fortsætter mandag - selvom jeg er langsigtet, er jeg klar på daglige kampe.
-
Jeg gentager lige TheNote - 5-dobling af US i 2024!
-
I weekendens ØU en sides positiv anbefaling på AMBU - highlighter at de høje multipler kan bæres af den fremtidige høje vækst, der forventes. Baseret på de nuværende investeringsplaner. 6M target sat op til 230
-
Ses vi. Velkommen til Online Investormøde med tre Nasdaq selskaber!
Online Investormøde med Green Mobility, Monsenso og Konsolidator.
Vi glæder os til at byde dig velkommen til et spændende og informativt investormøde med tre lovende børsnoterede virksomheder! https://www.proinvestor.com/index.php?p=debat_1&postid=88772
-
Bunden i 200 holder forsat, trods Marshall har fået nyt selskab i short-klubben. Bliver interessant at se månedopgørelsen, så vi har det samlede overblik af shortpositio
ner. -
Ja, der er 3 mulige udfald. Det står klart. Du må se at få hånden på kogepladen, enten den ene eller vej

-
Er op 78% i år - at den sætter sig 2% kan ikke få min hånd væk fra min behageligt varme kogeplade:)
-
Covid-19 krise fordobler Ambus salg af endoskoperhttps://www.proinvestor.com/investornyt/669864/covid-19-krise-fordobler-ambus-salg-af-endoskoper
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind