AMBU — November 2020
-
-
Nå for pokker. Ja 68 % er en relativ stor afvigelse. Det er næsten i samme liga, som din forudsigelse om kurs 160 tidligere
på ugen:) -
Mener i øvrigt, efter endnu en udregning, at short positionen er øget med 429.789:)
-
Tilbage til virkeligheden - konkurrence og priskrig - det lyder lidt voldsomt. Men enhver der har lært lidt til om erhvervsøkonomi, undtagen i Rusland, vil forvente den udvikling. Det er sundt med konkurrence og derfor går Ambu den rette vej ved at satse på produktudviklingen og optimering af eget salgsteam. Så er det bedre rustet til at imødekommende den forventede konkurrence og kan tage flere markedsandele på skarpe priser.
-
@Bullish, Ambu vækstede 48 % ! organisk målt Q4 2019 til 2020 og guider samlet set over året 2020-21 i niveauet 17-20 % (mener jeg...?). Der er plads til flere opjusteringer i løbet 20-21
-
Omkring ny formand - er sjældent glad for "den omvendte rækkefølge", hvor direktøren kommer før formanden i tidslinjen. Det burde i sagens normale natur være omvendt. Bevares. Men er 110 % overbevist om forholdet mellem direktør og (kommene) formand er klappet helt af.
-
Strategien er fastlagt og den er der fuld overenskomst omkring. Juan har min tillid og jeg ser strategien som værende den rigtige. Der skal investeres i fremtiden - nye produkter og optimering af salgskanaler. Ambu skal positionere sig inden markedet foralvor begynder at vækste
-
Fra årsrapporten 2019-20, 252.817.100 end of year, altså 30. september 2020, inkl. warrents i løbet af 19-20
-
Både A+B
-
God morgen.

-
Købte som nævnt på AMBUs regnskab på 190ish i sidste uge - flere og flere focuserer på at AMBU gør de rigtige ting på den lange bane og det koster på inv på den korte bane - holder med target 220-240+
-
@Aftenbakken. Hold du bare fast i din beholdning og se frem ad når markedet for alvor blomster. Der vil være voldsom vækst de næste 10 år og kursen går mod
1000 -
En update på short fronten. Marshall øgede sin position i går til 1,1 % fra 1,07 %
-
Vil undlade at omregne værdien til "faktisk" handlede aktier, da jeg har dårlig erfaring fra sidst

-
De bliver ved, selvom aktien er stærk
-
og de bliver ved indtil resultaterne fra Ambu taler for sig selv. Så der kan være press på indtil Q1-4 regnskaber og diverse andre nyheder underbygger udviklingen. Hold fast og ser frem +10 år, den kortsigtede udvikling er irrelevant, når vi ejer markedet i
2030 -
Tak for som altid godt input - ryster ikke på hånden i den - de gør alle de rigtige ting, inc investeringer på den korte bane - platform for mere vækst - volatil ja men grundlæggende op
-
tak - ser sådan ud på graf - og kurs
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind