NOVO — Februar 2026
-
Shivani Misra
@ShivaniM_KC
·
5 t
The doctors who actually treat obesity and type 2 diabetes are just happy we have more comparable options - nobody will convince me that 23% vs 25% weight loss is (in the real-world) clinically significant https://x.com/ShivaniM_KC/status/2025963184247500997 -
YPE: Da aktien var på sit højeste var der medvind på alle cykelstier, så det er klart at den var totalt overhyped, og nu kan man argumentere for at den er totalt underhyped, sådant er markedet jo bare nogle gange og derfor skal man forholde sig til det fundamentale, nemlig regnskabsanalyse istedet for kursanalyse
-
YPE: Jeg har stadig til gode at se beviser på at det ikke netop var den rigtige løsning at fokusere på biologiske peptider, fremfor syntetiske små molekyler som er hvad elilily vil lancere som pille. Ser vi på data er Wegovy pillen markant bedre.. Det tankevækkende at det du påpeger som deres svaghed er det som jeg ser som deres styrke..
-
Var det ikke 16%, Cagrisema kostede på aktiekursen i 2025? - Også med 23% vægttab: Cagrisema har været et dyrt bekendskab med 2*16% fald på aktiekursen på grund af en af verdens bedste (hvis ikke DEN bedste) effektivitet... Imponerende!! - Og tankevækkende....
-
DOWNSIZED om pillen og compounding https://www.youtube.com/watch?v=rBcVdtN0FwE
-
Mener kun det var 10% og så nu 16% og der var større fald senere i 2025 (f.eks. 22% på Q2-guidance i juli pga. pricing-pres som jeg husker. Dyrt, ja, men virker som en overreaktion. Dip-køb for de tålmodige? jeg ser stadig kurs + 400 inden for 12 mdr
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
føj for endnu en skidt dag kan det snart blive være ?