NOVO — Februar 2026
-
Som i ved ejer Novo 17,02% af Nanexa med deres PharmaShell teknologi. De har været shortet 1,51%, men i går faldt shorten til 0,28%. Så er spørgsmålet, er der nyheder på vej.......https://www.fi.se/en/our-registers/net-short-positions/
-
Novo får sænket kursmålet vidt og bredt efter skuffende årsprognose https://proinvestor.com/investornyt/1411061/novo-far-saenket-kursmalet-vidt-og-bredt-efter-skuffende-arsprognose
-
Novo er i mammut problemer, derfor de er faldet i 1.5 år. En del af pris faldene er jo først fra 1. Januar, så det er først i Q1 det slår rigtigt igennem. Q1 bliver sikkert elendigt. Måske -10% til -20% i.f.t Q4-2025. Men det er muligvis indregnet i igårs fald.
-
Egentlig skuffende, at analytikerne (pr. 07.04) ikke har formået at forudse det dårlige regnskab. De burde have anbefalet salg eller nedjusteringer inden offentliggørelsen og informeret kunderne i tide – det er jo deres job at spotte sådanne risici tidligt.
-
Novo skal stå distancen i svært 2026: Jyske Bank rundbarberer kursmål af Novohttps://proinvestor.com/investornyt/1411128/novo-skal-sta-distancen-i-svaert-2026-jyske-bank-rundbarberer-kursmal-af-novo
-
Jeg tror ikke at man skal tillægge de forskellige analytikers vurderinger så forfrdelig stor vægt.Jeg tror at man kommer længst med sine egne modeller. Jeg er f.eks. ikke stødt på en eneste der forudså at Novo skulle under 500, da den lavede det store S-H-S på dagskurven.Senere heller ikke en der forudså 300. Den jeg jeg rent faktisk ved solgte i 880 på det tidspunkt var H-H Nielsen fra MyStockScanner. Men måske andre også gjorde det uden at jeg har set det.
-
Hims House
@himshouse
$LLY $NVO $HIMSBREAKING: ELI LILLY SAYS GLP-1 PILL WON'T CANNIBALIZE INJECTABLES SALES
Early data from Novo's GLP-1 pill suggest that 90% of patients are NEW users
There's "not a lot of switching taking place," Lilly's CFO said. It "mainly is actually a market expansion."
-
Nordea reiterates Buy on $NVO, but cuts its price target to DKK 450 (from 486). The bank says 2026 will be a transition year, with Novo’s path back to structural growth taking longer. Still, there are bright spots: oral Wegovy trends look stronger than Symphony Health data suggests, with limited cannibalisation so far
-
Nordea also notes that the lower end of guidance assumes only modest uptake from the upcoming 7.2mg Wegovy doseand Medicare Part D expansion in 2026. Given low visibility on loss of exclusivity, cannibalisation, and competition from orforglipron, Nordea now models sales down 7% y/y in 2026 and operating profit down 6.5% y/y, but still sees long-term value.
-
Hims & Hers Health (HIMS) launches a copy of Wegovy pill at $49 - hvordan kan de gøre dette lovligt??
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind