NOVO — November 2025
-
Ja godt spottet. Han var ikke opdateret. Grunlæggende har han slet ikke styr på detaljerne og svinger rundt i ca. vendinger og helt ude af kampen ift AI og markedsføringskompetencer.
-
Og bliver alt for fornærmet når negativ facts nævnes og taler nedladende omregnes er min oplevelse. Sidder desværre med en ringe fornemmelse. Tror det er ledelse med frygt og ingen tør sige ham imod.
-
Håber han er så dygtig som han selv siger han er. Han er en betydelig komponent for fremtidig succes. Har overset hans betydning ift alt dette, men går mere og mere op for mig. Alle er udryddet og bryder mig ikke om det og måden det er sket på.
-
Jeg tror, at Rebien kendte - og udtalte - den præcise årsag til Dolstens afbud. Det forekommer mere sandsynligt, at Pfizer har tænkt, at de ikke vil have en tidligere topmand til at sidde i konkurrentens bestyrelse. Og at Pfizer har erindret Dolsten om nogle paragraffer i hans fratrædelsesaftale.
-
Godt spottet. Det dur bare ikke han ikke siger det samme som der meldes ud. Han er simpelthen ikke opdateret.
-
Det er jo en katastrofe på katastrofe. Midlertidig tilstand på 3 år, indtil afløser er fundet, uden kraft bag ordene og pausetilstand fra manden i spidsen. Jeg er rystet.
-
Ukomplet bestyrelse meldes der ud fra hans side, og årsagen er at han har udryddet hele den gamle bestyrelse pga de grundlæggende formentlig har sagt deres mening og sagt ham imod. Alt det snak fra deres side med forskellige synspunkter på, hvordan aktivt ejerskab udøves, og governance-principper anvendes i praksis og kontrolmekanismer.
-
Det er så vildt det vi er vidne til her. Dygtige mennesker mange veje rundt med forskellige artet kompetencer på den måde straksudryddet. Og med den holdning og kultur er det ikke over endnu, og kulturen vil være tynget. Katastrofe. Vi er slet ikke færdige endnu. Eli Lilly må fryde sig, over at det her overhovedet kan lade sig gøre, og at det samtidig sker pga få personer holding til samarbejde.
-
Håber der andre investorer herinde, der læser dette og tænker jeg overholder forholdene og overreagerer og har tillid til det, der sker kontra som situationen var før.
-
Overtolker*
-
Novos afgående formand om exit: Forskelligt syn på hvordan aktivt ejerskab udøves https://proinvestor.com/investornyt/1383180/novos-afgaende-formand-om-exit-forskelligt-syn-pa-hvordan-aktivt-ejerskab-udoves
-
Novos Rebien er som ventet ny formand: Armslængdeprincip skal genetableres hurtigst muligt https://proinvestor.com/investornyt/1383217/novos-rebien-er-som-ventet-ny-formand-armslaengdeprincip-skal-genetableres-hurtigst-muligt
-
Ukendtinvestor:Fortiden kan kun bruges til at lære af, og når forandringens vinde blæser skal der bygges vindmøller, og ikke laves læskure.Rebiens syn på at glp-1 i fremtiden kan blive håndkøbsmedicin er måske et ret godt bud på hvilken fremtid der skal ageres i,og alt andet lige, så Novo Holding før de fleste,at noget var ude af trit i den gamle Novoledelse.Det er efter min mening i længden godt set, og jeg tror på at det næste væsentlige nye vi hører fra Novo,bliver positivt styrkende.
-
Godmorgen

-
Tillykke til Novo og os aktionærer med Lars Rebiens valg. Man må spørge sig selv om hvornår en ejerfond skal gribe ind hvis ikke nu(2025) Topledelsen har været klar over, at der var noget galt helt tilbage i midt 2024. Den gamle bestyrelse burde have været klar over det eller ihvertfald reageret før. Det eneste der skete ved indgangen til 2025 var at strategidirektøren sagde op og at man i den grad fik forkluret kommunikationen omkringvæksten(% fadæsen fra CFO Munk) og resultatet omkring CagriSe
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind