NOVO — September 2025
-
De bør sænke prisen og tænke i bindingsmodeller således brugeren ikke blot skifter til Lilly når deres kommer. Samt forklare brugerne at kroppen tilpasser sig produktet og man ikke blot skal skifte. Brandværdi, lav pris, lavere marginer, 1 års bindinger abonnement modeller så de dominerer marked fra starten og langsigtet.
-
Og så ét marked af gangen. Fuld power på. Aftale med Walmart og piller som vi kender for vitaminpiller og tage stoltheden omkring medical via læge osv af dem, men push marked til masemarked til den pris forbrugeren kan/vil betale og hæve i step 2 evt. Lavere marginer end nuværende 50 % ish, dominans.
-
Og så er næste step samme massestategi men med en kardio/sundhedspakke til massemarked. Markedsføring på højeste niveau og der hvor forbrugerne handler.
-
Sunedhespille*
-
Jeg er i øvrigt enig med Ludovic Helfgott at "en pille på tom mave, hvorefter man ikke må røre mad eller drikke i en halv time" ikke bør være noget problem. Aldersforsker Morten Scheibye-Knudsen anbefaler at man springer morgenmaden helt over https://borsen.dk/nyheder/pleasure/aldersforsker-sadan-kan-du-med-fa-aendringer-selv-bremse-aldringen?b_source=aldersforsker&b_medium=row_1&b_campaign=list_1
-
Det er forhold (et af flere desværre) jeg har misset fortsat. Jeg forventede nu her at de globale sundhedsmyndigheder vil give subsidier til at forbedre befolkningens sundhed. Det er udeblevet fortsat. Har I kendskab til land/marked der pga den langsigtet gevinst for samfundet giver tilskud. Jeg har fortsat ikke set det.
-
Det med at det skal være på tom mave er meget negativt. Det skal være fleksibelt og tilpasset brugerne. De skal evt ændre adfærd. Det bør være anderledes, at pillen er tilpasset brugeren adfærd. Tror dog når de først er på pillen om de så glemmer at de ikke må tage en kaffe fra morgen af eller lign formentlig ikke har den store effekt. Det er stadig fordel. Folk tænker ikke så langt og har det overblik. Så den anbefaling er formentlig ikke så væsentlig i praksis.
-
Ift effekten af pillen. Det er lillys fordel og kan de vise/har de data der viser den ikke virker efter hensigten, hvis man ikke overholder dette så er det meget negativt for Novo, medmindre de fra starten får folk på med billigere pris og lange bindinger og brand værdi i øvrige fordele og folk forstår de ikke blot kan/skal skifte. Det skal de have printet ind i folks bevidsthed nu allerede.
-
Eller de skal ikke droppe deres lægestartegi, de skal køre tostrenget som de er i gang med. Det er jo samme produkt, så det skal sælges til så mange som overhovedet muligt der kan få positiv gavn/effekt af det.
-
Gode pointer JKY. Håber de får fat i marked uden compounders og alt for mange ulovlige kopier der tager markedsandele.
-
Det er slet ikke sikkert, at compounders har mulighed for at følge med her! - Nu hvor der skal bruges 70 gange så meget semaglotid i en pille: Compounders og alle andre benytter sig at SPPS teknologi til filtrering og titreringsprocesserne som raffinerer semaglotide. - Kun NOVO bruger (og har patent på)Yeast metoden, der er renere og langt mere effektiv i storskalaproduktion. Jeg tror både mængden af semaglotid, renhedsproblematikken ved 70 gange mere stof og er
-
Novo har en rolle at spille på diabetes- og fedmeområdet med Wegovy-pille mener Deutsche Bank https://proinvestor.com/investornyt/1362670/novo-har-en-rolle-at-spille-pa-diabetes-og-fedmeomradet-med-wegovy-pille-mener-deutsche-bank
-
Det kommer fra CFO Karsten Munk. Hør 22 minutter inde i dette interview på YouTube: Nordnet special afsnit 267.
-
Man må hverken spise eller drikke væske 30 min efter indtagelse af pillen. Ingen tvivl om det er en ulempe. Men der er trods alt omkring 2 mio der i dag benytter Rybelsus i T2D
-
Der skal bruges 73x mere API til at producere én 25mg pille til en uges behandling vs at tage 2.4mg wegovy
-
Det er generelt en kæmpe udfordring ved peptider der gøres oralt. Der er en meget lav optagelse af det aktive stof.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind