NOVO — August 2025
-
Det er godt i forhold til at få vendt det negative sentiment selskabet har været i det sidste års tid
-
Der skal en række gode nyheder til før vi for alvor får vendt bøtten
-
Trx tal ser ud til at flade ud. kun steget samlet set 1200 de 2 sidste uger.
-
Der skal gang i yderligere stigning end det. Kan MASH gøre det.......?
-
De har 130 dedikerede sælgere til at adressere de 300 hepatologists der er i US. Og derudover 15.000 gastroenterologists
-
Dertil alle deres fedme sælgere der også adressere de private praktiserende mm
-
Men hvor meget og hvor hurtigt kommer vi til at se impact i de ugentlige iqvia data....... det er det spændende spørgsmål
-
Uagtet at nyheden var forventet gættede jeg på 5-10% i artiklen henset til stigningen i aftermarkedet fredag. Det niveau har den desværre svært ved at ramme i åbningen.
-
I hvert fald ikke lige her i tosse timen. Jeg havde lagt en blok til salg i 347, fordi jeg så tænkte den ville sive tilbage igen
-
Dagen er kun lige startet så lad os se hvad der sker
-
Talte med en analytiker, vedkommende mente også det var en overreaktion hvad vi så i US AM
-
Oral wegovy er også nærmest 99% sikker på godkendelse i dec. Men DEN vil jeg gerne tro den kan få et pop på. Fordi det bliver den første orale og med formentligt omkring 9 mdr forspring til LLY
-
Det er jeg enig i.
-
Men alle dem jeg har været i kontakt med er lige så usikker som jeg på hvordan salget af det vil forløbe. Hvor mange der reelt vil have en pille frem for en nål. Helt overordnet er der ca 20% der lider af nåle forbi
-
Så ud fra det er der jo stadig et kæmpe stort TAM i US.
-
Men hvordan tager forsikringerne sig af oral wegovy. Samme dækning som Wegovy. Mere/mindre?
-
Den kommer med meget stor sandsynlighed til også at blive solgt via NovoCare. Altså deres DTC eenhed hvor man som privat kan købe direkte hos novo
-
For 18 mdr siden var oral peptider tiltænkt som et"luksus" produkt. Altså at det ville blive prissat væsentligt højere. Men med den markedsudvikling vi har set, og LLY der følger 9 mdr senere med en oral small molecule, så tror jeg oral wegovy kommer til at lægge sig meget tæt op af wegovy priswer
-
Dvs at man på NovoCare nok kan købe det til ca $500. Altså out of pocket som alle dansker jo også selv betaler
-
Skulle vi ikke kunne se novo udbytte i dag på vores konto?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind