NOVO — August 2025
-
Den hedder Rybelsus
-
Solgte for knap 6 mia kr i Q2
-
Man skal også bemærke at novo pt KUN har ansøgt om 25mg fedme pille i US. Ikke i EU eller andre steder.
-
Tak for god info, @Troldmanden! Og Catalent fill&finish faciliteterne; vil de hovedsageligt blive brugt til pille eller inkjektionsproduktet?
-
Jeg tror det bla handler om de vil se data fra de 2 store AD forsøg først. For HVIS HVIS HVIS de ender positivt, så kommer salget af pillen til at gå amok. SÅ de skal bevare kapacitet til det
-
Straks der måtte komme en label der siger den forsinker udviklingen af AD med xx år, så er der hele performance markedet der vil begynde at eksperimentere. Kan det booste det kognitative hos alm raske mennesker. Eksamens situation. Du får nyt job og vil gerne ligge rigtig godt fra land etc
-
Det er et giga gråt marked for sådan
-
MEN der kommer ikke noget officielt forsøg der vil vise om det virker eller ej
-
Jeg kender 2 der bruger wegovy, og ikke har dems eller ligende. De siger de kan mærke effekt på det kognitive.
-
Som du sikkert allerede ved nohope, så produceres semaglutide på yeast metoden og ikke kemisk syntese. Yeast giver bla bedre renhed
-
Det er et af en længere række argumenter novo bruger i forhold til den ulovlige compounding
-
Så lad os se hvad novo præsentere i Q4. Jeg hælder til de misser fordi de har valgt for lille en dose
-
Zuunez nej. De har TÅRNHØJ margin på wegovy og ozempic. Så selvom en pille har højere kostpris end wegovy, så er der stadig en rigtig fin margin på pillen. Den er blot lavere
-
Men ili lillys pille koster meget mindre at producere, og produceres på en måde så man kan outsource noget af produktionen. Det kan novo ikke fordi de producere på en helt anden måde end stort set alle deres konkurrenter
-
Min pointe er sådant set bare at jeg sagtens kan forstå at man ikke har hypet pillen fra novo nordisk side på grund af det er mere rentabelt hvis folk bare fortsatte subjektion.. Tror vi fleste er klar over at det er prisen, og ikke metoden som afholder folk fra at tage medicinen..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind