NOVO — Juli 2025
-
Og inden da kommer der data fra de 2 store AD forsøg med Rybelsus. HVIS de opnår deres primære endpoint, så vil jeg ikke være overrasket over det kan stikke lidt af. Selvom en reel godkendelse til AD nok ikke kan være på plads før medio 26
-
Men kombinationen og historierne om at man kan tage den her pille og tabe sig. Samtidig med den beskytter, måske endda booster ens kognitive kapacitet.......
-
Jo. Men der er også en stor pille kapacitet her i DK. Så man kan både levere piller fra DK, men også sende ekstra meget API til US hvor den sidste formulering, produktion og pakning kan forgå.
-
Jeg er ikke klar over kapaciteten i US på at producere flere piller med dansk API. Alene den nye generation af Rybelsus har jo reduceret mængden af API signifikant. Så alene det betyder at de har til knap det dobbelte med samme mængde US produceret API
-
Men med fedme tilført Rybelsus label, så skal de om alle omstændigheder kunne mere end fordoble selve pille produktionen.
-
Det kan også være at man stopper med at eksportere Rybelsus fra US og varetager den del af produktionen fra DK. Så kan US Rybelsus produktion stå for udelukkende at levere til US
-
Om alle omstændigheder så forventer jeg ikke der er nok kapacitet i US til at levre Rybelsus til hele verden efter fedme er lanceret
, og særligt HVIS de 2 AD trials falder positivt ud. Så kommer man helt sikkert til også at producere/levere fra DK -
Jeg er ikke helt klar over om det KUN er fra US der reelt produceres Rybelsus i meningsfyldte mængder. For er det tilfældet, og man begynder kun at fokusere på levrance i US, så kan man supportere over 1 mio patienter mere (nye) i US Så er spørgsmålet "bare" om der er 1 mio amerikanere der står klar til at købe Rybelsus med fedme indikationen
... -
De SKAL kunne (og det kan de ) klare +500.000 nye US Rybelsus patienter
-
De har jo erstimeret et meget større salg som slet ikke har materialiseret sig. Så derfor er der nu et stort lager. CFO sagde også den anden da at de kan levere. De der compounding patienter kan bare komme. Vi er klar til at levere
-
Har smidt en lille analyse i Helges tråd: https://proinvestor.com/boards/127440/$/127462
-
Begge dele er vigtigt. Nuværende og fremtidig kapacitet. API er ikke noget issue for nuværende og 26.
-
Når det stilles sådan op er det jo svært og være negativ.. det kommer simpelthen an på antal patienter, om de kan få markedet åbnet op.. kan sagtens være de bliver nødt til og få dumpet prisen på wegovy for og få folk i gang, for derefter og få dem hen på cagri, Amy eller noget helt tredje..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind