NOVO — April 2025
-
Novo får nyt kursmålshug: Intron ser stor risiko fra Lillys vægttabspillehttps://proinvestor.com/investornyt/1306164/novo-far-nyt-kursmalshug-intron-ser-stor-risiko-fra-lillys-vaegttabspille
-
Syntes bestem Novo er billig lige nu. Selvfølgelig hvis fedme markedet nærmest forsvinder for Novo er det en anden sag.... Jeg satser dog på de har lidt styr på det og ikke har købt Catalent for de kun skal servicere eksterne kunder.
-
Tålmodighed til 7. maj - tror ikke på noget nyt inden da.
-
Novo får sænket anbefalingen hos endnu en analytiker https://proinvestor.com/investornyt/1306354/novo-far-saenket-anbefalingen-hos-endnu-en-analytiker
-
TOPspiller..Fedmemarkedet forsvinder da ikke fra Novo Nordisk. Læs evt. med her: https://proinvestor.com/boards/125912/
-
koden..Hvad er det du mener Novo skal melde ud?
-
Bemærk: "Novo Nordisk er i sin stilleperiode op til kvartalsregnskabet 7. maj og kommenterer derfor ikke konkurrencemæssige og finansielle forhold".
-
Jeg mener blot at de er meget tavse selvom deres aktiekurs bløder og alle påstår at ELL har alle fordele. Jeg har godt hørt deres præsentation herinde om at de har kon. med LLY i 100 år og hvad forskel er på fedmepille og injection o.s.v. Men det er åbenbart ikke alle der kommer her på proinvestor

-
Aktiekursen skal et seriøst børsnoteret selskab ikke kommentere på. Ledelsen skal koncentrere sig drive forretningen bedst muligt for aktionærene.
-
Koden: At aktiekursen skvatter er for så vidt uinteressant - det ændrer intet fundamentalt. Eli Lilly og Novo er i konstant konkurrence, og de vil skiftes til at sidde i førersædet, intet nyt under solen. Snup et kig på Novos pipeline, de har en del spændende i støbeskeen, foruden lige at have smidt Oral Sema til godkendelse hos FDA.
-
Hej Helge, jeg er ny hos proinvestor og har læste en del indlæg herunder også om Novo. Jeg har et par spørsmål jeg håber du eller andre kan svare på. Jeg synes an mange aktie analytikere i deres fundamentalanalyse ser Novo stige markant over en 3-5 årige periode. Da jeg ikke har Novo aktier læser jeg det som en køb anbefaling. Omvendt er der sælgere der tror det modsatte og derfor sælger ud/af deres beholdning til kurs 390. Hvad vurderer du driver deres motivation til at sælge til den pris?
-
Ifølge IBD artiklen, vil Novo komme med yderligere info vedr. Wegowy i tabletform, d. 7. maj."This is the first application and potential approval of a GLP-1 in a pill for weight loss," a spokesperson for Novo said. "Additional details, including timing, will be shared with our quarterly results on 7 May."
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind