NOVO — Februar 2024
-
Svært at klage som novo investor med knap 21% i år. Er blot imponeret/forbavset at "america first" kan trække SÅ meget når det ikke er LLY der levere de rigtig
gode nyheder -
Jeps..Novo må "nøjes" med 20,7%:-)
-
Al ting er bare større i US;-)
-
Men så lang tid at Novo nye ATH næsten hver dag så er jeg tilfreds:-)
-
sætter
-
Som privat investor er langt de fleste af pos dansker på samme måde som amerikaner. Vi investere i danske selskaber. For dem forstår vi og får lokale nyheder om. Men at de store proff fonde ikke går mere efter novo. Det er nok der min forbløffelse ligger
-
Men når så det er sagt, så kan jeg bedre li at stigninger primært kommer med afsæt i nyheder, og ikke mere vedvarende stigninger.
-
Hvorfor det?
-
Du mener det er farligt med forventninger?
-
Fordi FA skal kunne følge med. Ellers bliver der for meget varm luft og ballonen revner pludselig.
-
Jeg kan godt huske da man sagde sælg..P/E er over 40. Nu er P/E 82.
-
Der er ikke mange der har haft sælg på den de seneste år. Den handles også til forward PE på knap 40
-
Der var mange som mente at nu var den prissat alt for højt.
-
Nå...men der er lagt op til ny ATH i dag igen:-)
-
Ja men jeg tænker nu på analytikerne. Altså proff segmentet. De har i alt overvejende grad været på køb en del år tilbage
-
Hvis ,an
-
hvis man blot tager et hurtigt kig på nøgletal og ikke forstår selve casen, så ka jeg godt forstå der er flere af den type investor der begynder at overveje/sælge. Man skal følge den model der virker bedst for en selv
-
Potentialet er enormt...i dit skriv nævner du jo f.eks. nyreproblemer. Hvis det går rent igennem..???
-
Potentialet er absolut meeeeget stort. Og som novo siger, så er cagriSema bedre på alle parameter som ellers gør ozempic/wegovy/rybelsus så god. Så vi kan godt forvente en aggressiv bred pipeline forsøg med cagrisema.
-
Så fik vi også ny ATH
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind