NOVO — September 2023
-
Med mindre FlexTouch ikke kan indeholde nok væske til de 2 stoffer i CagriSema, og at Ypsomeds platform kan
-
Hvis der er nogen der har lidt indsigt deri, så må man gerne sætte lidt ord på her i chatten

-
Trold..vil lige spørge om du har været ansat hos Novo eller har du læst op på det hele? Jeg nyder godt af din store viden. Ang penne kan jeg prøve at spørge datter eller svigersøn som begge arbejder i Kalundborg.
-
Novo havde afvigelser og rod i kontroller på amerikansk fabrik skriver medie https://www.proinvestor.com/investornyt/1051945/novo-havde-afvigelser-og-rod-i-kontroller-pa-amerikansk-fabrik-skriver-medie
-
Aab jeg har ikke arbejdet hos novo. Så det er en blanding af 25 års investering i life science branchen og lidt tid med google

-
Det vil være fint hvis datter/svigersøn kan kaste lidt lys over det. Om novos egen FlexTouch ikke kan håndtere mix af 2 stoffer siden aftalen med Ypsomed synes at være om CagriSema
-
Relativ markant stigning i dag. var oppe med 3,5% mu 3%. Samtidig med LLY er nede med knap 1%. Det er første gang i noget tid,
novo performer markant bedre end LLY -
Umiddelbart kan jeg ikke se der er kommet nyt ud indenfor de sidste 60-90 min. Måske flre detaljerede kommentar fra Ypsomed? indikationer af den volume novo går efter?
-
JP gentager target på 750. Men det er flere timer siden
-
Already positive, the research from JP Morgan and its analyst Richard Vosser still consider the stock as a Buy opportunity. The target price is unchanged and still at DKK 750.
-
Amerikanske sundhedsmyndigheder bekræfter problemer på Novos fabrik https://www.proinvestor.com/investornyt/1052376/amerikanske-sundhedsmyndigheder-bekraefter-problemer-pa-novos-fabrik
-
Finanshus ser lille risiko for patentstrid for Novos vidundermiddel https://www.proinvestor.com/investornyt/1052378/finanshus-ser-lille-risiko-for-patentstrid-for-novos-vidundermiddel
-
Novo Nordisk har rettet op på problemramt fabrik
Novo Nordisk har rettet ind over for den amerikanske fødevare- og lægemiddelstyrelse, FDA, efter at der blev påpeget fejl på en fabrik i USA ved et kontrolbesøg.Det skriver FDA til nyhedsbureauet Reut
borsen.dk (borsen.dk)
-
"Novo Nordisk har rettet ind over for den amerikanske fødevare- og lægemiddelstyrelse, FDA, efter at der blev påpeget fejl på en fabrik i USA ved et kontrolbesøg.
Det skriver FDA til nyhedsbureauet Reuters.
“Virksomheden reagerede på disse observationer med information, der beskrev korrigerende handlinger,” skriver FDA.
Baseret på FDA’s nuværende viden og Novo Nordisks respons, har FDA ingen grund til at tro, at virksomheden ikke overholder gældende krav og regler, uddyber myndigheden."
-
Jeg synes, ærlig talt, ikke at Novo er kommet særlig elegant om ved denne sag. Kunne med fordel have mere åbne fra start.
-
Ja, den har været noget kikset fra start

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind