NOVO — August 2023
-
Novo ser ud til at have lidt svært ved at bryde toppen fra den 8/7. Modsat så sætter LLY den ene ny ALT efter hinanden. LLY nu 4% over det hop de også fik på Novos SELECT data. Så pt er det LLY der har oplevet signifikant højere mcap stigning end novo
-
Hvis novo var fulgt med videre op som LLY, så ville det svare til vi havde rundet 1325
-
Der er godt nok gået udbytte fra i dag. Men formoder LLY tilsvarende har skippet
udbytte ud -
Her lidt analyse data på hvilke selskaber der i 2028 opnår den største oms, og ligeledes top 10 over mest solgte stoffer i 2028. Nummer 3 på listen er Ozempic fra Novo. Den er sat til ca $17 mia. Og $33 mia hvis man tæller både Wegovy og Rybelsus med. (Wegovy og Rybelsus er det samme stof, blot rettet mod anden indikation/oralt) Jeg mener de $33 mia er et stykke under hvad det reelt bliver. Alene ik 2023 ender de 3 på ca $20 mia....op fra ca $11 mia i 2022. Så ja vi når easy forbi $33 mia i 2028
-
nummer 5 på listen er i øvrigt Daralex fra Genmab. Det ligner ca $16 mia i oms de forventer i 2028
-
-
Novo Nordisk har hyret amerikansk kontraktproducent for Wegovy https://www.proinvestor.com/investornyt/1039036/novo-nordisk-har-hyret-amerikansk-kontraktproducent-for-wegovy
-
Det kan da i den grad ses på kursen:-)
-
Så har den rundet 1300:-)...1500 here we come...soon:-)
-
Det er lidt en “non” nyhed. Vi har blot fået selskabsnavn på CRO
-
Men Novo har nu lavet ny ATH og brudt igennem 1300. LLY er stadig steget procentuelt mere på Novos gode nyhed end Novo er steget. Ca 1350 svare til ATH hos LLY
-
Jeg er squ` godt tilfreds indtil videre;-)
-
Jeg har ikke så meget detailviden om Eli Lilly. Ved lidt mere om Novo da både min datter og også nu svigersøn arbejder i Kalundborg.
-
Der er SÅ meget mere i den over de næste par år
-
Der er vi HELT eing, trold:-)
-
enig
-
Trold, hvad mener du det vil betyde for kursen efter split i sep?
-
Ligegyldigt fordi det drukner i succes?
-
Det skal jeg ikke kloge mig alt for meget på da jeg ikke har noget stats at holde det op imod. Men når det er sagt så er det jo ikke en lille bolchebutik. Og om den koster 1300 eller 650x2 har jeg svært ved at se gøre nogen forskel i likviditet. Det er jo ikke småspare, der har aktien
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind