NOVO — Maj 2023
-
Ozempic/wegovy omsatte for ca 24 mia kr i Q1. 19,6 og 4,5.
. -
Det betyder wegovy er steget fra ca 1,5 mia til over 6 mia fra marts til april. Og ozempic fra 6 til 11 mia
-
Så havde Novo hvis fortaget en meeeeeget større opjustering .-)
-
Der er helt sikkert et eller andet der er citret helt off
-
Novo har modsat netop meldt ud at de halvere antallet af de 2 lave doser på wegovy. Så de bremser bevidst hastigheden på tilgang af helt nye patienter. "i nogle mdr" var det der blev fortalt på CC
-
Nej hvis det er en blombereg terminal man skal have til den adgang, så koster den dyrt. Det koster omkring $25k per år for den adgang.......
-
Så tror jeg godt jeg kan besinde mig lidt

-
Jeg tror det er en sammenligning med samme uger i 2022. Jeg så uge 8 var 111% op fra samme uge i 2022. på ozempic i US
-
De rådata der oftest bliver citeret fra er IQVIA
-
Tænker det koster en hel del mre end en bloomberg terminal at få adgang dertil
-
Kender en der har sådan en bloomberg terminal. Når man primært selv sidder med NN, så er der maaaaaange aktiviteter på sådan en bloomberg
terminal -
Banko! til EIMiller.Det passer meget godt. Wegovy Q1 2022 var 1,5 mia vs 4,5 i 2023. Og ozempic fra 12 til 19,6 mia. Og vi har data der viser ozempic steg fra 300k nye recepter uge 1 2023 til 373.000 ved uge 8. Så det passer
-
EIMiller hvor skal du have sendt din banko præmie på en kvart gris hen

-
Novo/Citi: Ekstremt god receptvækst lover godt https://www.proinvestor.com/investornyt/981018/novo-citi-ekstremt-god-receptvaekst-lover-godt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind