NOVO — Maj 2023
-
Kort video - Novo Nordisk ' Anavex ' Eli Lilly ' Biogen ' Brain+ -
Helge Larsen kigger bl.a. på regnskab fra Novo Nordisk og på Anavex og udviklingen inden for medicin mod alzheimers og demens. https://www.proinvestor.com/boards/112459/
-
Lyt og se med på Millionærklubben mellem 9-10 i morgen. Jeg er i studiet hos værten Bodil Johanne Gantzel samt analytiker Lau Svendsen.
Jeg taler bla. om nogle af tendenserne i den sundhedmæssige megatrend. Det er f.eks. forskning og udvikling af lægemidler indenfor diabetes, fedme, hjerte- karsygdomme, cancer, alzheimer og inflammation. I den sammenhæng giver jeg eksempler på selskaber i pharma- og bioteksektoren som kan være værd at følge eller investere i. -
Godmorgen

-
Nordea løfter kursmål til 1223."We raise our group top-line and EBIT estimates for Novo by 5-7% going forward, driven by GLP-1. We now estimate 34.5% LCY top-line growth in 2023 (company guidance: 24-30%) and 38.5% LCY EBIT growth (guidance: 28-34%). Our DCF-derived target price increases to DKK 1,223 (1,150) per share and we reiterate our Buy rating"
-
Mioklubben i dag Du kan i dagens afsnit høre mere om blandt andre Bakkafrost, Mowi, Grieg seafood. Nordic Halibut, Anavex, Genmab, Brain+, INSW, Norden, Pfizer, Novo Nordisk, Siemens Energy, Mercedes Benz Group, Ambu, Mærsk og Biogen.
Podcast: https://www.euroinvestor.dk/podcast/millionaerklubben-der-er-penge-i-sundhed
-
Det er nogle vild sving novo har taget den sidste uge. Svært sådan for alvor at klage over
-
Men det begynder også at nærme sig punktet hvor analytikerne skal grave noget mere for at kunne opjustere yderligere. Nordea er nu oppe på en ebit stigning på 38%..... og har "kun" et target på 1223. Så skal de til at pille ved 2024. Begynde at skrue den meget kraftigt op
-
Jeg har ikke analysen så kan ikke se hvad de for nuværende har af forventninger for 2024
-
Igen bliver det produktions kapacitet der bliver grænsen.
-
Ozempic/Wegovy/rybelsus som alle er samme stof i forskellige outifits. De står vel også for +95% af væksten i år og næste år?
-
mjaa Treciba faldt fra Q4 til Q1. Saxenda steg 6%. Og de fylder samlet ca 10% af novo oms. Så de udgør under 5% af væksten
-
"Ifølge Citi er udskrivningerne af recepter på Wegovy vokset med 375 pct. over de seneste fire uger, refererer nyhedsbureauet. For Ozempic har væksten i samme periode været 96 pct.
Børshuset ser i lighed med andre analytikere markedet for GLP-1 som værende mere en markedsskabende end en markedsandelshistorie. Med nye produkter fra både Novo selv og den primære konkurrent Eli Lilly vil de to således kunne udvide markedet yderligere og sammen nyde godt af et stærkt duopol langt ind i 2030'erne,
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind