NOVO — Maj 2023
-
Bemærk også slide 8. Mounjaro lanuch. Det er hvis tæt på at være den vildeste launch efter. Det tog lilly under 6 mdr at tage en andelp
-
en andel på ca 16% af hele US GLP1
-
Og de ramte deres produktionsloft på den samme tid. Omkring 170.000 recepter per uge
-
(Reuters Breakingviews) - The $274 bln
pharma group trades at a big premium to peers. Investors are
buoyed by hopes Novo can take a large share of an obesity market
that could be worth $100 billion by 2031. But competition and
questions about its drug’s effectiveness could slim down its
valuation. -
@Stockwatch1 Hvem er det,
der udtaler det? -
Hen, det er Breakingviews
-
Det er en eller anden ung dame, der har skrevet artiklen https://www.breakingviews.com/journalist/aimee-donnellan/
-
Men det kommer jo ud på reuters netværk, så jeg tænkte at det kan have en effekt
-
Kort video - Novo Nordisk ' Anavex ' Eli Lilly ' Biogen ' Brain+ -
Helge Larsen kigger bl.a. på regnskab fra Novo Nordisk og på Anavex og udviklingen inden for medicin mod alzheimers og demens. https://www.proinvestor.com/boards/112459/
-
Lyt og se med på Millionærklubben mellem 9-10 i morgen. Jeg er i studiet hos værten Bodil Johanne Gantzel samt analytiker Lau Svendsen.
Jeg taler bla. om nogle af tendenserne i den sundhedmæssige megatrend. Det er f.eks. forskning og udvikling af lægemidler indenfor diabetes, fedme, hjerte- karsygdomme, cancer, alzheimer og inflammation. I den sammenhæng giver jeg eksempler på selskaber i pharma- og bioteksektoren som kan være værd at følge eller investere i. -
Godmorgen

-
Nordea løfter kursmål til 1223."We raise our group top-line and EBIT estimates for Novo by 5-7% going forward, driven by GLP-1. We now estimate 34.5% LCY top-line growth in 2023 (company guidance: 24-30%) and 38.5% LCY EBIT growth (guidance: 28-34%). Our DCF-derived target price increases to DKK 1,223 (1,150) per share and we reiterate our Buy rating"
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind