NOVO — Marts 2023
-
Dertil må margin være noget af det højtese de har oplevet. For der er praktisk taget NUL akti marketing kampagne. Kendskab til store vægttab spredes som en steppebrand.
-
Så en pæn andel af dem der er i målgruppen, og har råd til selv at betale, de kommer til at prøve
-
Novo/Sydbank: Nye data sætter barren højt for diabetespiller
https://www.proinvestor.com/investornyt/959993/novo-sydbank-nye-data-saetter-barren-hojt-for-diabetespiller -
I DK var det knap 3 promille af den danske befolkning der fik en recept på Wegovy i feb.
-
I US vil det svare til godt 900.000 på en mdr. Altså næsten 200% mere end nu.
-
Så det kan hurtigt blive meget store beløb. Måske kommende salgsrekord på et år af et hvilket som helst stof. PT er rekorden knap $21 mia
-
Jeg er helt enig troldmand. Perspektiverne er svimlende.
-
Disclaimer: Jeg har aktier i Novo.
-
Helge har du lidt indsigt i hvor meget novo kan bogføre af prisen i US?
-
Lahn tallet er for én uge. Uge 10. Så det bør nogenlunde hænge sammen som jeg skrev?
-
En recept er til én pen med 4 doser/4 uger.
-
Wegovy prescription numbers in 2023
The total number of Wegovy prescriptions grew from 87,262 in week nine to 92,844 in week ten, which makes for a 6% increase. The two weeks prior, prescription growth came to 11%. ”We still view the prescription development of Wegovy in the US positively -
Det er lidt lige som diabetes. Når først en person er startet med behandlingen, så kommer hovedparten til at fortsætte år ind og år ud. Men kan naturligvis skifte til andre mere effektive/mindre bivirkninger/billigere produkter
-
Eli Lilly er på vej med deres GLP1 Tirzepatide, som de forventer at få godkendt i år. Den har givet endnu højere vægttab, men også lidt flere bivirkninger
-
Novo har modsat startet nyt fase 3 forsøg op med doser der er 2x og 3x højere end den pt højeste godkendte dosis
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind