Chemometec — Februar 2026
-
Chemometec 1 halvår omsætning +1 % https://proinvestor.com/investornyt/1410828/chemometec-1-halvar-omsaetning-1
-
så er jeg tilbage i aktien igen nu spørger jeg lige hvad er årsagen til det kæmpe fald efter de i går fastholder forventningerne og måske indleder et samarbejde med Roche i mine ører lyder begge to ting som være ok nyheder hvad kan forklare det vilde fald ???
-
For mig at se er det en massiv overreaktion. Den er nu sivet ca. 42% siden oktober. De har opjusteret et par gange sidste år og de fastholder forventningerne ift. tidligere udmelding. Roche samarbejdet er også spændende. Måske det er en form for DD, så de kan teste symbiosen ud inden de byder på foretagendet?
-
Hej Skidtmads. Chemometec er inde i en tillidskrise og der er tvivl om de oplysninger vi er blevet forelagt og ikke mindst stor irritation over at man ikke forlængst gjorde opmærksom på konsekvensen af US nedlukning. Herudover er der uenighed om hvorvidt Chemometec får opfyldt sine budgetter og hertil et forventet pres på US dollar. Verus er fhv. optimistisk hvorimod min holdning er temmelig kritisk især hvad angår tillid og ordentlig aktionær opførsel.
-
TA, graf: https://invst.ly/1ffp8p
-
Nogle af Chemometecs opstarts/universitets segmenter er under stigende konkurrence og på sigt vil det nok være XM historien der skal bære Chemometec videre samt et generelt opsving i US biotech som pt. er under pres. Skal man gamble på at Chemometec kan holde sine løfter ? Hmm ...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind