Chemometec — Februar 2024
-
Nordea løfter fra 320 til 330. Ser signifikant risiko for at mål ikke nåes. Fortsat Salg !
-
Lidt underligt de bare ignorerer Chem udmelding om bedre markedsvilkår?
Han peger på, at Chemometec desuden melder om begyndende tegn på en forbedring af markedsforholdene inden for sit væsentligste markedsområde, cellebaseret terapi. -
Er Nordea ikke klar over at Q1 ikke er retningsgivende for de følgende kvartaler? Eneste årsag jeg kan se der begrunder deres analyse om overhængende risiko for nedjustering er, at de indlægger, at niveauet fra Q1 kunne gentage sig in Q3 og Q4. Det er der absolut ikke noget der taler for.
-
https://www.linkedin.com/feed/ De kommende maskiner bliver vist frem.
-
Jeg tænker tilliden er kommet tilbage efter udmeldingen om fastholdelse af guidance, bedre markedsvilkår, og nye produkter som endelig er på vej ud over rampen, gør den spændende igen.

-
Og et comeback fra bunden idag i 423,8 til luk i 450, siger vist alt

-
Og det gode er at vi har stadig et RIGTIGT short squeeze til gode

-
Hvad shorterne laver af forretninger indbyrdes, får ikke ændring på min vurdering af aktien. jeg ser ikke meget voldsomt nyt i meldingerne fra Chemometech. Intet nyt under solen de seneste 18 mdr. jeg kører videre med min nuværende reducerede portefølje. tager min vurdering op, når jeg ser nogle tegn på realitet i selskabets forventninger.
-
Det skuffede mig, igen, igen, at der stadig ikke var nyt omkring CM30 0g 40.
-
We are all ready to go at the 7th Annual Cell & Gene Therapy Innovation Leaders Summit in Barcelona!
Stop by booth #14 to learn how to obtain reproducible cell counting data in CGT manufacturing. We'll be showcasing our latest technology, including the high-throughput XcytoMatic
40, which has an expanded cell counting range and added precision.?We will also have on display the upcoming Xcyto
5, which provides morphological cell analysis, helping you characterize CAR T cells. -
If you haven't seen how our trusted NucleoCounter
NC-202
works yet, just watch how simple it is to load a cassette into the instrument and obtain a cell count.Looking forward to seeing you there!
? Booth no. 14
?️ Location: Hyatt Regency Tower 5 Barcelona, Spain -
Har set det, @Aps invest - men for mig er det Historien gwntgwe
-
Historien gentager sig - vi har hørt den sang i et par år nu. Men... der står stadig Opcoming på produkterne på hjemmesiden, og der sælges åbentbart intet. Jeg vil gerne se nogle fakta pågå en udvikling!
-
Jeg har tidligere - som også skrevet her i chatten - været inde at se på bestyrelsen i selskabet. Jeg tror min konklusion var at bestyrelsen mindede mig om bestyrelsen i vores grundejerforening!
-
Godmorgen

-
Shortpositiner på danske aktier https://oam.finanstilsynet.dk/#!/stats-and-extracts-short-net-positions
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind