Chemometec — Januar 2024
-
Tak, Thuebab…. Indeholder bla dette fra artiklen i Børsen: “Hele dette felt, de arbejder i, kommer til at blive meget stort de næste 10-15 år,” siger Ole Søeberg om celletælling og dna-sekventering, som et selskab som Illumina arbejder med.
-
Sartorius har tidligere haft indflydelse på kursudviklngen https://www.di.se/bors/telegram/80fc007d-27b8-474b-909e-7c8846994353/
-
Tilbage over 400, efter Nordea´s skud i tågen. Sartorius oppe med 5% idag, men kan ikke lige finde deres regnskab.
Sartorius AG
(SRT)Noter
Kursalarmer
Overvåges
Senest
260,0
I dag %
+5,48%
I dag +/-
+13,5
Køb -
Sartorius AG
(SRT)Senest
260,0
I dag %
+5,48% -
Sartorius aims to grow again in 2024 after business slump
7:04 BERLIN, Jan 26 (Reuters) - Franco-German lab supplies
maker Sartorius said on Friday it expects
sales revenue to increase again this year and laid out new
medium-term targets after a double-digit dip in 2023 due to
fading pandemic-related demand for lab equipment.
For 2024, the company forecasts an increase in group sales
revenue in the mid-to-high single-digit percentage range, and
projects average double-digit annual growth through -
through to 2028.
In preliminary results, Sartorius reported a 16.6% decrease
in sales revenue, adjusted for currency effects, in 2023, which
was in line with its forecast of a dip of around 17%. -
Sartorius SENEST
328,60 EUR
09:41:59
328,60 EURDAGENS ÆNDRING
8,84%
(26,70 EUR) -
BRIEF-Sartorius FY EBITDA EUR 962.7 Million
7:01
Jan 26 (Reuters) - Sartorius FY net income EUR 338.5 million.
FY EBITDA margin 28.3%
FY revenue EUR 3,395.7 million vs. IBES estimate EUR 3,418 million
FY orders EUR 3,066.9 million -
Sådan tolker jeg det også, the note
Sartorius aims to grow again in 2024 after business slump -
Tja, så mangler vi BARE en lignende melding fra Chemometec, så Nordea og de mange shortere finder noget andet at kaste sig over

-
Der er jo ingen garanti for at Chem har styr på det, men jeg vægter altså konkurrenter`s udmelding om bedre markedsvilkår højere, end en analytiker ved Nordea som bare skyder ud i luften. DNB har jo også et kursmål på 525, så hvem mon får ret

-
I føler Jer godt nok meget sikre på der kommer et godt regnskab synes jeg ?. Jeg må bare sige følgende: Så vidt jeg forstår er markedet for celletælling dødt, som i stendødt. Hvis det er korrekt, så kommer der endnu et regnskab hvor salget er nye maskiner er faldet måske 50%. Hvad skal erstatte det og dermed undgå en massiv nedjustering?
-
Kunne det ikke være at Nordea rent faktisk har fat i den lange ende her? Eller har I nyheder som kan vise det modsatte ? (Jeg er lang i aktien indtil videre men yderst bekymret!) ??
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind