Chemometec — Januar 2024
-
Shortpositioner på danske aktier https://www.proinvestor.com/boards/118088/
-
-
Synes ikke, at det er god tone at kalde andre for en klaphat - uanset man er uenig. Lad os forblive saglige.

-
“Voldtægten” er vel, i den grad selvforskyldt. Men håber på, at selskabet kommer op på mærkerneigen, og viser, hvad de duer til

-

-
Shortpositioner på danske aktier mandag d. 23. januar 2024 https://www.proinvestor.com/boards/118120
-
God formiddag alle sammen
- jeg er ny her - har netop tilmeldt mig i dag.. Min rejse med Chemometec har varet siden 2019 fra kurs 137 helt til nu, uden at sælge 1 aktie. Jeg har et 5 cifret antal aktier og har gjort meget ud af at forstå hvad der sker men er meget i tvivl om jeg skal fortsætte og sælge ud før regnskabet. Hvorfor er den shortet så voldsomt i Jeres optik og er der reelt håb om de kommer tilbage
? Lad mig høre alt I tænker 
-
jeg har ikke aktien p.t. men har tidligere været inde. Afgørende for at jeg er ude, er hændelserne 2. halvår 2022. se meddelelser på selskabets hjemmeside. Følger stadig aktien....
-
Regnskab 5. feb. Bemærk, at PI øverst i den blå blok har en regnskabskalender ,-)
-
Undskyld,d - det er en sort blok:-)
-
Og den hedder retteligt Finanskalender....
-
Shorthandlerne ser skeptisk på nærmeste fremtid
ChemoMetec har været en populær aktie hos investorerne i lang tid, men shorthandlerne har ikke deltaget i begejstringen.
Økonomisk Ugebrev (ugebrev.dk)
-
Investor ser købspotentiale i aktie efter kursfald på 65 pct.
Kraftige og flotte væksttal er desværre passeret – for nu. For spørgsmålet er, om væksten kan komme tilbage.Sådan lyder konklusionen fra investor Peter Bækgaard, der stiller skarpt på det danske selsk
borsen.dk (borsen.dk)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind