Chemometec — Oktober 2023
-
Som at bidde i en klidkiks under en ørkenvandring. Der er intet om visionerne for hvad den kan medføre af fremgang og hvor virksomheden ser sig bevæge sig hen i fremtiden, derimod kalder han det "fortrøstningsfuld for virksomhedens muligheder for vækst"... okay har i ingen ambitioner ud over måske at være "fortrøstningsfulde" over i indtager et nyt marked... var det bare fordi det kunne være sjovt i bevægede jer den vej, eller var der et mål eller eller hvad ??
-
Jeg siger ikke de skal køre Elon eller Jobs strategi overhovedet. Det kunne dog være rart hvis man fik et indtryk af at de ikke bare har udviklet den fordi de kunne og ikke fordi der var et potentiale.
-
De afholdte et conference call i forbindelse med årsrapporten. Det kan findes som lydfil på hjemmesiden. Her bliver der også svaret på et par spørgsmål: https://chemometec.com/investor-relations/chemometec-fy-2022-23-conference-call/
-
Tak for links begge, jeg giver det en lytter. Det kan bare ikke passe at alle mulige investorer skal lytte til 1 times conference call for overhovedet at finde et tegn på, at man har et potentielt mål og en tro på den fremtidige udvikling. Sorry men det for slapt. Ikke engang hjemmesiden har et tegn på fremtidig udvikling og hvad der ligger til grund for det. Lav for i det mindste bare en fane med "Vision" eller "Future".. tegn et billede af markedet for XM40 for fa....
-
haha det er først på spg nummer 3 han besvarer spg om markedet på XM40 og han fortæller det som om det er pollentallet. Bare prøv at lad som om du synes at være stolt af produktet og tror på det... hvordan skal vi andre ellers kunne det?
-
Det var mit opråb og jeg er Chemo fan og er selv mangeårig investor og regner med at være det mange år endnu, men hvor ville jeg ønske man opførte sig som om man havde en vision for det man laver og stolt af det.
-
Hey DonJ, kunne ikke være mere enig. Har være investor fra start og kommer til at være det mange år endnu regner jeg med, men for satan deres kommunikation er mangelfuld som du siger. Potentialet for chemometec er enormt, men de skal blive ved at udvikle markeder og det er meget svært at følge timingen i om de taber eller vinder markeder i den nuværende situation. De bliver nød til at komme længere ud end CarT markedet som har givet dem væksten indtil nu, hvis de skal fortsætte fremad
-
-
Börsveckan 23. okt. -23:
'"Diagnostik anses vara det snabbast växande segmentet inom medicinteknik. Där är danska Chemometec verksamt. Tillväxten vände ned 22/23 men det finns chans för återhämtning.
"Tajming är förstås svårt men vår bedömning är att risk/reward är attraktiv när kursen nu handlas nära treårslägsta så det blir ett köp i tillväxtfacket", skriver tidningen".
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
40 blev præsenteret for kunderne i sidste uge på Festival of Biologics i Basel!