Chemometec — Maj 2023
-
Herudover forventer jeg, at resultatet vil være indenfor, eller meget tæt på, de reducerede forventninger, der blev offentliggjort 9. Februar i pr I modsat fald, burde der være kommet en ny udmelding.
-
- februar i år…..skulle der stå.
-
Iøvrigt er det værd at bemærke, at Chemo har næsten ligeså stor omsætning som Genmab.
-
»Vi skal skaffe salg, vi skal udvikle produkter, og vi skal sikre en høj profitabilitet. Det er det, vi står op for hver morgen, og formår vi at lykkes med de ting, så tror vi også på, at det kan smitte af på aktiekursen, som så vil vende sig igen,« siger Niels Thestrup til Børsen i dag om virksomhedens fremtid"
. -
Chemometec er også på Twittter... d. 22/3 kan følgende tweet læses...Are you drawn by the ability to develop a production further?
ChemoMetec is looking for a new Production Manager.Note: The job description is in Danish." https://twitter.com/ChemoMetec Ved godt at Google translate og ChatGPT fungerer, men måske man alligevel skulle ha' gjort sig den ulejlighed at oversætte stillingsannoncen?
-
@Pensionisten 1/5 (15:00) sådan tænker jeg også... Hvordan markedet så reagerer på dagen, er jo så noget helt andet...
-
Mobile laboratorier skal gøre celle terapier billigere og mere effektive da produktionen foregår decentralt. Det spare ikke mindst på produktionstid og logistikomkostning. https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=inside+Orgenesis+Mobile+Processing+Units+and+Labs&ie=UTF-8&oe=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:72b08b56,vid:yMWH9Z2cbUs NC-202 54 sekunder inde i videoen.
-
-
Ikke prangende, men trods alt fastholdes tidligere guidance

-
Havde du virkelig håbet på en opjustering allerede 1 kvartal efter sidste guidance? Det havde da været dybt useriøst
Jeg havde faktisk frygtet yderligere nedjustering, så fastholdelse af guidance er bedre end jeg troede. 
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind