Chemometec — Februar 2023
-
Du har da lidt ret, @LP90. Men kik nu lidt realistisk på det - det er fortjent. Det er i denne slags situationer, at TA og FA kommer lidt i karambolage. Så, ja, der skal, gerne meget snart, ske nogle tiltag fra virksomhedens side. P.t. er det, næsten, Dead man walking. Så det stiller ret store krav til os investorer. Tror vi på det - eller er løbet kørt? Indtil videre holder jeg fast, men der skal saftsusemig snart ske noget fra virksomhedens side. Ellers er det for mig: Tak for denne gang

-
Enig, @TheNote. Vi krydser, hvad krydses kan, og håber på nogle snarlige udmeldinger.
-
Pæn stigning idag….tænker nu også det er lidt tidligt at dømme Chem ude….En ny direktør og en god strategi, så er mulighederne derude….tingene skal måske bare gribes an på en lidt anden måde end tidligere….Vi får se, jeg holder ved, og ser om ikke vi kommer tilbage på sporet igen

-
Hvis de starter virksomheden op igen, kan det ske det hjælper lidt

-
Gad vide, om der er sat folk på, til at undersøge muligheder for salg af virksomheden. Kursen er blevet halveret på ca. 3 mdr. virksomheden fremstår uden synlig ledelse - der synes at ske absolut intet. Hvem kunne,i givet fald, være interesseret køber? Og hvilket kursleje kunne være attraktiv?
-
Takker, NWulff
-
Jeg har brugt lidt tid på at se lidt på bestyrelsmedlemmernes faglige netværk. Jeg synes ikke umiddelbart, at der forekommer nogen med særlig pondus. Er der nogle af Jer, der har et nøjere kendskab?
-
Godt nok ikke mange, der ønsker at debattere omkring Chemometec i modgangstider. Jeg synes ellers, der er nok at tage fat på!
-
Nu er kursen på Chemometec stort set halveret siden 2. December 2021. Den dato svarer vel nogenlunde til det tidspunkt, bestyrelsen blev bekendtgjort med CEO’s ønske om fratræden. Offentliggjort 13. december. Det er intet mindre end en katastrofe, at der intet, slet intet er sket på dette område siden. Det tegner til den helt store deroute. AV AV

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind