Chemometec — December 2022
-
Når han bliver der i opsigelsesperioden, er der vel ingen dramatik i det? HAS BEEN AGREED THAT STEEN SØNDERGAARD REMAINS IN HIS
POSITION
UNTIL A REPLACEMENT HAS BEEN FOUND -
Der r
øg nok et par SL på vejen ned til 775
-
Tja, aktiemarkedet ser jo spøgelser alle vegne og tolker det omgående negativt. Men på den lidt længere bane er det vel ok med nyt blod, og kan vel også ende positivt:) HVIS han var blevet fyret var det en anden sag. Så kunne der være noget galt. Mon ikke det her bare er kortsigtet hysteri
Folk kommer og går i alle firmaer. -
Da Søren Skou stoppede i Mærsk forleden dag, så vi ikke tilsvarende hysteri
Og, ja man kunne da godt tænke om konens lille nummer har været medvirkende. 
-
Jeg har ikke kunnet finde hans alder - alene en oplysning om, at han har været erhvervsaktiv i 44 Så en alder vel på + 60 år. Har til gengæld kun været i Chemometec i ca. 2 år.
-
Hvis selskabet er på vej mod et nyt højere stadie, så kan det være en god ide med ny topchef, der kan løfte Chem ind i en ny fase. Det er gætterier, men det her behøves ikke være negativt. Vi får se, når der falder lidt ro på hønsegården.

-
Helt enig, @Aps Invest.
-
Du kunne sagtens have ret, The Note…bedre for Steen at selv sige op, end og få et spark i røven, fordi konen var lidt for smart

-
nu har jeg været med siden 2016, og vi har fået lidt ryste turen indimellem, så der skal mere til at ryste mig :).
30.11.2016
Købt
ChemoMetec A/S
2.000
36
-72.036,00 -
Iøvrigt dig, The Note, der fik min interess til at gå ind dengang
Tak for det -
Kåre…spændende tanke…mennn

-
Hvis det bliver Hard-Kåre, så eksploderer kursen….men det er vist ønsketænkning
-
Han var vel ikke oprydder i Lundbeck? Eller er jeg forkert på den?
-
Der er gået sur ræv i det hele,
….markedet fik ikke det de regnede med
-
Er der ved at gå lidt Ambu i Chemometec aktien? Jeg synes absolut ikke, at de grundlæggende faktorer for en veldrevet og velkørende virksomhed er til stede. Tværtimod, synes jeg det smuldrer lige p.t. Regnskabsmæssigt går det måske OK, men hvor bliver den kraftige udvikling af, der kan berettige den høje aktiepris målt på nøgletallene? Jeg sidder lidt uroligt på stolen, når jeg, ige for uge, ser udmeldingerne. Hvad mener I andre, hvis I tager fanatikerbrillerne af? Emne til lidt weekend chat.
-

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind