Chemometec — Juli 2022
-
Skidtmas. Det kan jeg ikke før i næste uge.
-
Jeg tænker, at det er aldeles forbløffende, at du fremdeles gider levere interessante tanker her i Chemm-debatten. Hvis jeg ikke husker forkert, var du for nylig ret uheldig med en større portion! Men tusind tak for din stædighed her: det er påskønnet.
For mig giver den utroligt stærke dollar også håb om snarlige, positive udmeldinger. Og gode nyheder; det må også være ved at være på tide. Men det er også nødvendigt med gode nyheder, hvis din optimisme skal indfris, tror jeg. -
Flot. Så bliver det selskabet lige sat på standby. Men hvorfor giver det kun 30 dage betinget, når man forsøger at snyde på vægtskålen? Mon direktøren har større risiko? Bestyrelsesformanden kan da ikke undlade, at handle på den oplysning og med en sigtet direktør....
-
bestyrelsesformanden Niels Thestrup fortæller til Finans, at sagen ikke får konsekvenser for direktør Steen Søndergaard
-
Man kunne godt få mistanke om, CEO sidder på viden om formandens (insider)handler ....
-
Ja forrentningen kører måske godt og makroen giver medvind, men ledelsens mulige mangel på moral og etik, bør veje tungt i alle investeringsanalyser.
-
Du er hverken sigtet eller mistænkt

-
Jeg klarer mig fint uden grådighed og holder min moral høj. Så kan jeg også bedre tillade mig, at pege fingre af andre, når de kører over for rødt lys.
-
har lært...? Konen har nok lært, at det er dumt, at sende SMS'er, når man deler viden på en strafbar måde

-
Chemometec: Topchefs kone dømt for delting af insiderviden med bekendt
https://www.proinvestor.com/investornyt/849510/chemometec-topchefs-kone-domt-for-delting-af-insiderviden-med-bekendt -
Sindssyg udtalelse fra bestyrelsesformanden. Så er man ikke sit ansvar bevidst og jeg henviser til mit indlæg 9:30. Mon ikke CEO kan fortælle nogle sandheder til tilsynet, hvis han bliver sat på rampen.... Man glemmer nogle gange, af Chemo forsat er en bolchebutik og langt fra modenhed.
-
Bevisbyrden er jo en nem sag, når konen selv leverer materialet på noget så originalt som en SMS også derfor hun erkender forholdet og så videre i livet. Linket til mand og CEO er jo åbenlys, men desværre ikke tilstrækkelig til, at løfte bevisbyrden i en straffesag. Men tænker tilsynet spiller fallit, hvis det ikke ender med en bøde til selskabet og gerne en personlige til formanden og CEO
-
@TheNote - jeg frasiger min deltagelse i den population og har aldrig delt fortrolige oplysninger. Ikke fordi jeg vil være hellig, men fordi jeg arbejde med integritet, da jeg sad i en betroet stilling

-
Det er straks værre med vores bankmand.... der sikkert var til salg

-
Spøg til side. Hermed en dementi!
-
Tak. Genkender forpligtelsen og ansvaret. Satte en ære i at vogte den.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind