Chemometec — Juni 2022
-
Dejligt at læse om selskabets fremtidsmuligheder, The Note og Pappi.
-
Jeg var ellers ude af aktien, men købte 1000 stk omkring 850 på baggrund af nyheden om analysedækning, endda fra BofA. Og som måske var en and.
-
Nu beholder jeg...også selv om den skulle falde 50 pct
-
Man skulle tro at Økonomisk Ugebrev vidste noget. De bliver ved med at købe op i aktien. Det er vist deres største post nu.
-
De har tidligere skrevet at de venter at selskabet bliver solgt
-
Cirkulær DNA er super spændende og med gigantisk potentiale. Personligt medregner jeg intet herfra når jeg ser på det fremtidige vækstpotentiale. Jeg vil se dette felt udfolde sig før jeg får våde drømme - men det er jo en temperament sag. Chemometec har haft andre spændende ting a la NC-3000/NC-250/Xcytomatic i pipelinen uden nævneværdige succes. Måske det kommer?
-
Sorry skulle have stået Xcyto 10/5...På samme måde vil jeg gerne se bekræftet salgsudviklingen fra Xcytomatic - måske det ikke bliver let at fortrænge de store etablerede selskaber, industrien skal også "indkøre" apparatet i deres process med tilhørende ny validering af celletællingen.
-
-
Bemærk at Chemometec tilsyneladende har nået den øvre grænse for hvor mange forbrugsvarer der kan produceres på hverdage. I nyt stillingsopslag til produktionsafdelingen søges en person til 2 weekendvagter fra kl 7-19.På trods af at dette jo kun giver 23 timers arbejdsuge, aflønnes der, som en fuldtidsstilling. Da jeg bor i nærheden af fabrikken, kan jeg bekræfte at der aldrig tidligere har været aktivitet i weekenderne på matriklen. Tænker at salgstallene nok ikke er helt ad H til.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind