Chemometec — April 2022
-
Tak, jeg kunne lige læse en overskrift der sagde noget med 24 samples ad gangen vist nok. Har du forventninger til markeder den kan gå ind og erobre, af nye markeder ?

-
fedt okay, jeg væbner mig med tålmodighed og sætter popcorn over
tak TheNote, tro ikke dine indlæg ikke bliver læst, selvom der til tider er lidt stille herinde 
-
jep, og nu ved er ved takketalerne, så skylder jeg dig også 1000+% tak for debatten på EI hvor du og Sukkeralfen var nogle af hovedårsagerne til jeg gik ind i Gen, igen ved kurs 160 tilbage i 13'... efter tidligere at have tabt det hele næsten på dem...
-
Interessant om syntetisk kød https://news.crunchbase.com/news/upside-foods-unicorn-cultivated-meat-startup-venture/
-
Jeg kan ikkea lige husk Bauerz til gengæld kan jeg huske diskussionerne om Gen med Alp..... på EI og senere lidt her. Det var ikke altid kønt dog

-
Mere om cellebaseret kød. Der ser ud til at være en masse celletælling, hvis dette bryder igennem. https://www.bc.edu/bc-web/bcnews/campus-community/faculty/decellularized-spinach-lab-grown-meat.html
-
For hulan da!! I fredags syntes jeg også, at en kurs på 840 var "ugens tilbud". Men i dag??? Det hele ser lidt trist ud. Jeg er i den situation, at jeg snarest skal realisere en større sum til skattesmæk fra sidste år. Men det er i sandhed et trist tidspunkt at realisere noget som helst. GRØN energi - og GRØNNE tal - tak!
-
Er helt enig! Men når man selv forsøger at tænke logisk og rationelt, så bliver man ski da helt bleg, når resten af verden tilsyneladende har en anden mening. Set isoleret på Chemo, så er det vanvittigt! Der må gemme sig megen angst og bekymring generelt derude.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind