Chemometec — Oktober 2021
-
Vækstaktier er i øjeblikket meget påvirket af snakken om stigende renter og inflation. I Chemm's tilfælde bør det vel ikke påvirke negativt ?? Virksomheden har ingen gæld, og fremstillingsprisen for produkterne er en MEGET lille del af de samlede omkostninger.
-
En spændende aften med CEO fra Chemometec
https://www.shareholders.dk/node/1861 -
Opjustering… ChemoMetec har i 1. kvartal af regnskabsåret 2021/22 fortsat sin positive udvikling, hvor salget og ordretilgangen på især det nordamerikanske marked har udviklet sig væsentligt bedre end forventet.
Der forventes nu en omsætning i regnskabsåret 2021/22 på DKK 335-345 mio. mod senest udmeldt DKK 316-326 mio., og EBITDA forventes at ligge i intervallet DKK 160-165 mio. mod senest udmeldt DKK 150-155 mio.
ChemoMetec forventer at offentliggøre periodemeddelelsen for 1. kvartal 2021/22
-
@Det forstår jeg godt! Men du må ikke undervurdere betydningen - vi er MANGE, der sætter umådeligt megen pris på dine indlæg. Jeg har desværre ikke viden og indsigt til at give dig "svar på tiltale". Men jeg forbløffes igen-igen, når dine profetier nærmest på komma går i opfyldelse. Det ER ski lidt uhyggeligt... og det har i DEN grad aftvunget min respekt for TA. Bare vent: om tyve år kommer jeg efter dig med mine evner udi TA!
-
TA på Chemometec, Bavarian, Zealand Pharma, Genmab og Novo Nordisk https://www.proinvestor.com/boards/98125/TA-paa-5-danske-populaere-aktier
-

-
CAR-T cell therapies is projected to reach double digits within the next five years and over a 100 by 2035.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind