Chemometec — Juni 2021
-
Servicemedelelse: Vort nye gratis fredags nyhedsbrev har fået en fantastisk modtagelse. Har du endnu ikke meldt dig til kan du gøre det her: https://proinvestor.us2.list-manage.com/subscribe/post?u=f105e51cabee2948f03126a1e&id=9e51525eeb
-
er dit link rigtigt TheNote? i så fald kan du så ikke lige uddybe hvordan det har med Chemometec at gøre?
-
Tusind tak begge to
det er jo super spændende områder de tapper ind på, for min skyld måtte de gerne sætte fuld sejl på udviklingen, så de kan blive ved med at være i føretrøjen udviklingsmæssigt, men det gør de forhåbentligt også. -
20.5.2021 10.13 · Ritzau Finans
Chemometec løfter igen barren efter stærk fremgang i Nordamerika
En fortsat positiv udvikling ind i slutningen af det skæve regnskabsår 2020/21 får Chemometec til at opjustere forventningerne til årets omsætning og driftsoverskud på EBITDA-niveau.
Selskabet venter nu en omsætning på 275-278 mio. kr. mod tidligere ventet 263-268 mio. kr., og driftsresultatet før af- og nedskrivninger samt renter og skat (EBITDA) forventes nu at ende i intervallet 130-133 mio. kr. m -
AF MIKKEL AABENHUS HEMMINGSEN
Offentliggjort: 25.06.21 kl. 11:36
Chemometec-direktør står til stor bonus ved salg af virksomheden
Laboratorievirksomheden Chemometecs adm. direktør Steen Søndergaard er berettiget til en ekstraordinær bonus på op til 10 mio. kr., hvis virksomheden sælges til en anden aktør. Det skriver erhvervsmediet Insidebusiness. -
Enig TheNote, jeg synes også det kunne være sjovt at se den fortsætte løbet 3-5 år frem.
-
Det bliver virkelig spændende, men ja hvis nogen går med forventninger om opkøb og derfor presser prisen op, så får den måske også en lidt hård medfart, hvis det afkræftes igen. well, mine bliver i depotet, så må jeg tage det gode, med det onde

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind