Chemometec — Oktober 2020
-
-
Det er helt sikkert en plausibel tese The Note og det bliver spændende om den holder, eller om der er noget andet i gære.. jeg håbre selvsagt på det sidste.
-
Du der, Note, overskriften på artiklen i Finans.dk er "Dansk milliardeventyr eller truende aktieboble". Hvem f..... skulle ringe til en avis for at få sit livsværk omtalt som en truende aktieboble?!?. Det er uudholdeligt at læse dit konstante vrøvl. Ja, jeg synes, at der er noget der lugter, nemlig dine upassende kommentarer og beskyldninger.
-
The Note, du virker stadigvæk lidt bitter over du gik ud omkring 250....fint nok, men lad nu være med det konstante bashing af Chemometec....fint med forskellige synspunkter, men du virker noget pigesur....op på hesten igen, vi har alle prøvet at sælge en aktie for tidligt

-
Jeg ved godt du var med fra 25....jeg startede omkring 30 og har også solgt en stor del af mine aktier....har dog stadig en meget lille klat tilbage....øvrigt tak for mange gode indlæg på vejen op

-
ØU: Handel i porteføljen (Køb/Salg): Køb
Aktie: ChemoMetec
Kurs: 411,00
Antal handlede aktier: 120
Andel i procent: Øges fra 5% til 10%Investeringsgrad: 90,7
-
Servicemeddelelse: Proinvestor har indgået nyt partnerskab med FinanceLab på analysesiden: http://www.financelab.dk/ipa/
-
ChemoMetec med lavere vækstmomentumhttps://www.proinvestor.com/investornyt/668566/chemometec-med-lavere-vaekstmomentum
-
John, Det må du spørge ØU om.

-
Umiddelbart henvises til Q2.
-
Servicemeddelelse: Vi arbejder på sitet i aften og nat. Beklager kortvarige udfald.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind