Grønne Aktier — August 2022
-

-
Ny stor ordre til Ennogie!
-
-
Ordre nummer 2 fra Plushusene. ca 3500m2 ti levering i periode Q3 2022 til q2 2024. Gætter umiddelbart den har en værdi af 7-8 mio
-
Det er super vigtigt og et rigtig stærkt signal. En af ejerne bag projekt er NREP. Nordens største ejendoms forvalter. Og de meldte sidste år ud at de fremadrettet vil have solceller på alle deres nye bygninger. Og montere solceller på de af deres eksisterende bygninger hvor det er muligt
-
Når de nu vælger Ennogies BIPV løsning for 2. gang, så vil sandsynligheden for de kommer til at placere endnu flere ordre hos Ennogie, alt andet lige til at stige. God måde at gå på weekend

-
kan se det også gav lidt mere spræl i kursen. Været oppe at vende i 23,0
-
Kom ikke med i dit allerførste mail tilbud. Jeg skulle vælge mellem det og en anden unoteret startup, og valgte den anden. Den tror jeg så til gengæld jeg får flerdoblet min inv i. Så mere end
Ok med det. Ennogie har jeg, så vidt jeg husker et GAK på knap 11, eller deromkring. Købte over flere omgange. Det er også mere end Ok
-
Ja kender godt til de der prioriteringer. Sådan er det jo bare. Det er 2019 december emissionen i Ennogie du henviser til. Mener der var ca 10 PI brugere der gik med i runden. Prisen var 5,33 per aktie så der er godt 300% på dem nu. Men man fik også option til at købe et tilsvarende antal aktier for 5,33. Optionen løber til udgangen af 23. Så 100k investeret den gang betyder man kan købe for 100k mere nu her og i princippet sælge dem igen dagen efter
-
Så et setup var ret attraktivt. Såfremt selskabet altså leverede og blev børsnoteret som forventet. Og det kan man jo aldrig vide om sker i de der private selskaber
-
Det marked vi ser lige nu for Ennogie kan nærmest ikke blive mere vildt. Vi så i går strømpriser på 8kr!!!! per kwh. Så bliver et ennogietag godt nok betalt hurtigt hjem
-
Det er lidt vildt med de strømpriser i DK. Her i Bangkok er prisen under 1kr per kwh. Det må da være regeringen i Danmark der køre med samme store % afgift så i bund og grund er det mere i skat man betaler i DK. Regeringen burde køre med en fast afgift på el, benzin m.m uafhængig af gas/olie pris
-
Electricity prices around the world | GlobalPetrolPrices.com
Residential and business electricity rates in 150 countries around the world. Several data points for low, medium and high consumption. Final retail prices with all taxes and fees included. Updated quarterly since 2019 to present.
GlobalPetrolPrices.com (www.globalpetrolprices.com)
-
Det er korrekt hvad Darvin siger. Det er den rå pris der eksplodere. Estland var over 50kr per kwh den anden dag!!! Tyskland har i denne uge handlet 2023 furteres der dækker leverancer for hele år. Til lige knap 4kr per kwh. UDEN moms, afgifter, transportgebyr mm
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind