Grønne Aktier — August 2022
-
Mjaa måske. Jeg tænker stadig det kun er netværks investeringer. Altså de større investeringer fra enkelt personer, kommer fordi de kender en der reelt kan forklare dem casen. For den viden kan man stadig ikke opnå på deres site. Det her med at forklare hvad det er for et marked Ennogie operere i. Få visualiseret BIPV segmentet og den kæmpe vækst fart der er deri. Få beskrevet at der er direkte lovgivning der nu diktere der SKAL solceller på ved nybyg/renovation af tag.
-
Få beskrevet økonomien set fra en kundes synspunkt samt Co2 impact som kommer til at fylde mere og mere
-
Hvordan Ennogie passer fantastisk ind i den fokusering der sker i store dele af EU ovenpå den russiske invasion af Ukraine
-
Så der mangler nogle investor præsentationer på deres IR site som løber alt det her igennem. Så mulige investorer reelt kan forstå casen. For det er der ærlig talt ikke ret mange der kan. Og det er en udfordring/hindring for at få mange flere til at investere i casen. Altså dem der ofte investere 500k og op i hver aktie de investere i
-
Haha. Ja PI er nok det offentlige sted der er mest info af
-
mest info at finde om casen. Meeen officielle slides om bla hele markedet vil for alvor rykke. Det er stadig det punkt jeg får flest spørgsmål om. Fordi stort set ingen på forhånd har hørt om aktive tage/BIPV.
-
Så en god visualisering af det, tror jeg vil rykke ret meget på den mere brede investorkreds som ikke lige tilfældigvis personligt kender en der ved meget om casen
-
Vi skal gerne have den daglige omsætning i aktien til at være de der 2 mio og op efter. Det kræver løbende rekruttering af nye inve
storer -
Men ja det er svært at klage over det ride vi har været med på

-
Samtlige handler siden kl 14.13 har haft Nykredit som sælger, og alle handlerne er sket ned igennem bud siden. Nu 19k i dag
-
Luk i 22,2. Da den først kom ned i 21,5 kom der andre køber frem der pressede den lidt op igen. Nykredit kunden har nu solgt yderligere 24k aktier
-
hahaha. Darvin du skulle bare have været lidt mere vaks ved havelågen
Som jeg hvis har skrevet tidligere så er det for mig overaskende at vi så let brød igennem 20 på dette tidspunkt uden nyheder. Jeg tænkte faktisk den ville søge ned mod 17-18 fordi der lå nogle ret pæne bud dernede. Som en slags "bund". Men pt ser den ud til fint at kunne holde sig nord for 20. Der kommer løbende nye investorer. Kan se der i den samme periode er kommet ca 10% flere investorer fra NN platformen. -
og så ser det ud til der er kommet et par nye noget større investorer ind. bla via JB
-
Så du må grave muldvarpen frem

-

-
Ny stor ordre til Ennogie!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind