Grønne Aktier — August 2022
-
men i går kom der 13 nye til. Nu er der 942 på platformen der har Ennogie aktier. Da selskabet blev noteret sidste år var der godt 400.
-
Så aktierne spredes ud på flere og flere private personer
-
Ørsted inaugurates ‘Taiwan Offshore Wind Farms Operations and Maintenance Hub’ to underpin long-term green energy supply
https://www.proinvestor.com/investornyt/859309/orsted-inaugurates-taiwan-offshore-wind-farms-operations-and-maintenance-hub-to-underpin-long-term-green-energy-supply -
Ennogie lukker i 19,0. Højeste luk ever. Synes ikke helt budsiden generelt følger med op. Der ligger lidt større og venter nede i ca 17. Men ser ud til dere
-
ser ud til der er nogle på sidelinjen som primært køber aktivt op på udbudsiden
-
Det er Ennogie og GreenH der har holdt min konto i plus den sidste uges tid, de eneste 2 af mine grønne aktier med overskud, men både Scatec og Aker Horizons stiger, det er kun Asetek der hænger i bremsen hvis man kan kalde det en grøn aktie
-
Ja Ennogie er godt nok stukket afsted i et udbrud. Kan se der kom 21 nye investorer i går vi Nordnet. Den største stigning på en enkelt dag. Men de har kun købt godt 500 i snit. Så der kommer mange nye små investorer ind i denne tid
-
Nu må der bare ikke gå meme stovk i den
-
stock
-
lige nu er den årets 4. mest stigende aktier med en stigning på 79,65%
-
Der var et par lidt større køber i 17,0 og 17,2. Den stak så af fra dem.
-
Jeg kommer ikke med kursmål så langt ud i fremtiden. Der er SÅ mange både interne og eksterne faktorer der kan spille ind.
-
Ennogie har fået en ny forperson og netop her fra 1/8 fået deres første direktion med tilføjelse af en CFO og COO. Så meget kommer til at afhænge af de kommende mdr hvor der alt andet lige skal udarbejdes en ny langsigtet strategi med de nye personer om bord
-
Men jeg er da citeret for tidligere at sige jeg tror den kan runde 30 inden udgangen af 23, og at den meget vel kan være opkøbt inden udgangen af 25
-
Væksten i det her segment er SÅ højt at der tages markedsandele på det "normale" tagmarked. Så hælder derfor til en af de store spillere opkøber selskabet
-
Jeg er ikke på FB. Er der nogen der er med i div store danske FB aktie grupper? Og i så fald kan se ennogie begynder at blive debatteret?
-
Det er jo ikke kun Ennogie der er steget, den er steget 22% på en uge det samme er GreenH og Aker Horizons, Scatec er kun steget 10% og Asetek 7% Vestas 16% så det hænger jo sammen med en grøn bølge
-
Jeg tror ikke Ennogie er ret kendt i det brede marked. Dertil skal de arbejde aktivt/proaktivt med IR
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind