Grønne Aktier — Maj 2022
-
@troldmanden. Se det her co-lab mellem Rockwool og Teknologisk Institut: https://www.linkedin.com/posts/teknologiskinstitut_solarpower-solceller-photovoltaics-activity-6935128957767835648-zcQj?utm_source=linkedin_share&utm_medium=member_desktop_web
-
Wisuwa jeg kender godt til projektet fra da de blev bevilligt støtten i 2019. Der er andre ligende projekter i gang. Farvede solceller koster en del mere samtidig med produktionen reduceres en del. Derfor ser vi generelt ikke ret mange af dem monteret
-
Ennogie kan også levere røde og andre farvede solceller. Men mig bekendt har de endnu ikke sol
gt nogle -
Jeg udnytter mine nu. Forventer dog kursen er en del højere ultimo 2023. Men har et kontant beløb i banken som jeg godt kan undvære en bid af til optionerne. Ved ikke lige hvad de mener med at de ikke kan sige hvilket ombytningsforhold det bliver næste og sidste gang. Kan dog ikke forestille mig det bliver højere
-
Butterboy: Jeg ved en del af dem der kom med i 2019 runden udnytter. Men har ikke noget samlet overblik. Jeg har ikke besluttet mig endnu
-
Der er et CC i dag kl 1730 hvor man kan høre mere
-
Yes, okay troldmanden. Der er selvfølgelig lidt vej fra forsøgsprojekter til kommerciel udrulning. Man bliver bare hurtig bekymret, når en spiller som Rockwool kommer på banen. På den anden side viser det jo også, at der er kæmpe interesse i markedet, og at ESG er i et sweet spot. Man kan måske håbe på, at store spillere kommer til at kæmpe om at opkøbe ESG på et tidspunkt. Det er jo stadig peanuts, hvad der skal gives for at købe ESG ift. selv at udvikle og udrulle produktet til kommerciel brug
-
Wisuwa der sker rigtig meget i denne del af branchen, og der kommer kun til at ske endnu mere going forward. Markedet bliver giiiigantisk så der er plads til rigtig mange spillere på markedet
-
Min egen personlige holdning er at Ennogie nok er opkøbt inden udgangen af 25
-
Jeg forstår ikke dem der skynder sig at sælge i markedet for at skaffe likvider til tegningsoptionerne. Det vil da være en langt bedre forrentning for dem at lave et lille lån i banken og så sælge stille og roligt over en længere periode. Så havde kursen slet ikke været presset ned hvor den er nu
-
Ja jeg sælger godt nok heller ikke i det her niveau. Jeg er nærmere køber (eller det var jeg for et par uger siden da jeg købte en større blok)
-
Det forstår jeg ikke hvad skulle det gøre godt for at køre den 12% ned?
-
Det tænker jeg heller ikke der er nogen der bevidst gør. Men der er nogle der samler likvider til udnyttelses af optioner
-
Det er Nyb og ddb der sælger, er de så fattige at de ikke kan finde de 30 K et andet sted? nu spinner du, eller må vi spørge en voksen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind