Grønne Aktier — Maj 2022
-
nu handlet i 17,4
-
Så r man i hvert fald grådig hvis man klager over det

-
Og svaret SB
-
ligner en stigning på 3,3% til Ennogie på en dag hvor markederne ellers er blodrøde
-
nå der skete lidt i de dødende minummter. Nu 4,5% i 17,4. Og så flages der 43k til salg i netop 17,4
-
Ja det var et lyspunkt, ellers faldt mine Scatec 17,62 % og GreenH 3,74 % så depotet ser noget bumbet ud
-
Ja det har generelt været nogle røde dage
-
Ennogie er ÅTD oppe med 54%. 4. mest stigende i år. Og den mest stigende af 189 aktier på 1 år. De befinder sig i totalt sweet spot i disse tider
-
-
Tvede er en klog mand. Men det er ikke gået så godt for hans fond
-
Det må man sige. Men lad os se om 5-7 år, det er jo en macro fond som skal holdes +5år. Hans venture fond nordic eye lavede jo ca. 1000% på 7 år så der er håb forude. Det er jo nærmest alle fonde som det er gået dårligt for i 2022 og flere er totalt krakket
-
SB der er du så nok klogere end mig. Jeg har signifikant mere end 5% af mine midler i særligt et aktiv

-
Her er lidt om et tyske tag/solcelle marked. Der er gang i en kæmpe eksplosion dernede
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind