Grønne Aktier — Marts 2022
-
nej nej det er købs knappen der skal valideres noget me
re
-
Ja den har ikke rigtigt fået den grønne afsmittende effekt en del andre aktier har oplevet den seneste
uge. Men egentligt også klart når ingen har haft kendskab til den. -
Så hvis den pludselig dukker op i medierne i den rette kontekst, så er det ikke til at vide hvad der sker
-
Ja 29/3
-
Det er også 22 guidens jeg er interesseret i. ikke 2021 regnskabet
-
Er jeg den eneste, som synes, at de grønne aktier er stukket alt for meget af? Hvis man fx lige grubler over Vestas regnskab og de kolossale udfordringer de har med råvarepriser, så kan prissætningen sgu på ingen måde retfærdiggøres. Slet ikke nu, hvor gas er blevet endnu dyrere, og det dermed bliver endnu endnu dyrere at lave stål, glasfibre og cement? Jeg fatter nul af udviklingen... Der må komme et kæmpe dyk igen henover året.
-
Vindmølle aktierne er absolut steget voldsomt de sidste 14 dage. Og jeg kan godt dele din bekymring. Deres indput priser bliver ENDNU højere nu her. Der bruges meeeget store mængder brændstof på at transportere komponenterne rundt. Så hele supplychain får lige et nyk mere op i pris
-
Sponsor jeg er endnu ikke overbevist om brint bliver the next big thing. Der er SÅ stort et energitab at det gør strømmen ganske meget dyre. Så jeg hælder mere til der skal andre løsninger til. Og holder mig derfor væk fra de selskaber med de meget hypede kurser/nøgletal
-
Jeg tror nu mere på små modulære a-kraft reaktorer, der bringer sikker, billig og tilgængelig energi til alle som beskrevet her:https://www.youtube.com/watch?v=uX9c7VgNoSM
-
Det er stadig helt uprøvet tech. Så tvivler på der er nogle
af dem der kommer i drift på denne side af 2035 -
Military Aerospace (Aircraft ) materials trends and market growth - International Defense Security & Technology
According to the International Air Transport Association (IATA), the demand for air travel rose by 7.4% in 2018 from 2017 levels. Air passengers accounted for
International Defense Security and Technology (idstch.com)
-
Jeg tør godt tage et anseeligt bet på de IKKE kommer til at levere strøm i 25
-
Yes, der må komme en korrektion på et tidspunkt. Trods udviklingen i Ukraine - og vi i den forbindelse mangler en klar melding fra FED ift., hvad der nu skal ske på rentefronten - så kommer der vil stadig rentestigninger. De kan jo ikke blive ved med at udskyde det. Inflationen skal bekæmpes. Det må alt andet lige også give en mavepuster til de højt prissatte grønne aktier, som endnu ikke har noget på bundlinjen (herunder NEL og andre brintselskaber)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind